צרכנות

איכות חיים חדשה בצפון הישן

תל אביב היא אחת הערים הכי מבוקשות בארץ ובעולם. אין דבר שלא קורה שם – המון מסעדות, חופי ים, אנשים מעניינים שמחפשים את הריגוש התמידי. אבל מגורים באמצע החגיגות המרובות לא מתאימות לכל אחד. איזה מזל שישנה האפשרות לגור בצפון הישן שמאפשר לנו לגור בקהילה טובה ובסביבה רגועה.

למה הביקוש הגבוה?
כמו שכבר אמרנו, תל אביב היא אחת הערים הכי מפורסמות ומבוקשות בעולם. היא מלאה בהמון אטרקציות ומקומות שמושכות אלפי אנשים בכל יום. אבל עם כל זה, אנשים מחפשים איכות חיים גבוהה להם ולמשפחות שלהם. המצב מראה כי מגורים במקום שקט עם קהילה טובה מעלה את איכות החיים. איזה מזל שמגורים בצפון הישן יכולים לאפשר לכם את זה.
הבניה באזור היא מיוחדת והיא כוללת בתוכה גם שטח עירוני, וגם שטחי טבע רבים, בהם תוכלו לשחק עם הילדים שלכם אחרי בית הספר, או סתם לשבת ולחשוב על היום שעבר עליכם.
אזור הצפון הישן נבנה בין השנים 1930 – 1950 באזור הצפוני ביותר של תל אביב כשהתחילה להבנות, והאוכלוסייה מונה כיום כ – 32,080 תושבים מרוצים ושמחים.

מה מיוחד במגורים שם?
הבניה באזור הצפון הישן נחשבת לאיכותית במיוחד וניתן להתאים אותה לרצונות של כל קונה. דירות יוקרה למכירה באזור הן מרווחות, מעוצבות על ידי מיטב המעצבים ומאובזרות בציוד הכי טוב ואיכותי שקיים כיום בשוק.
דירות בצפון הישן עדיין נבנות – אם תעברו באזור תוכלו לראות שאין הפסקות בבנייה והשכונה רק מתפתחת עוד ועוד.
מבחינת מכירת הדירות, הן לא נעשות בדרך אגב. הבעלים והקבלנים יצרו איתכם קשר באופן אישי כדי להבטיח שתהליך המכירה יהיה נוח עבורכם ושתזכו לחוות חוויה נעימה וטובה מכל התהליך. כנראה שאת הדירות לא תראו בלוחות מודעות רגילים אונליין, אלא רק דרך המומחים של המכירות.
כדי לדעת מה הדירה המתאימה ביותר עבורכם, אנחנו ממליצים להתייעץ עם המומחים בתחום ולספר להם מהו הוויז'ן שלכם, מהי כמות החדרים הרצויה עבורכם, מהו התקציב שלכם, והם? הם יעשו את כל האפשר כדי לספק לכם את דירת החלומות שלכם.
מה שמיוחד עוד במגורים בצפון הישן הוא הבנייה שמלווה בטבע בכל פינה ופארק הירקון שנמצא ממש צמוד אליה. פארק הירקון מתפרש על גבי 3,500 דונם והוא נחשב לאחד הפארקים היפים בישראל. בפארק תוכלו להנות מאטרקציות שונות, לרכב על אופניים, לצאת לדייט עם הבן זוג, או סתם לטייל ולחקור פינות חדשות. המגורים באזור עם טבע, עוזרים לגדל משפחה רגועה ושלוה שלא כל היום מתרוצצת בעיר ההומה. 

מה אפשר לעשות בצפון הישן?
אז לאותם האנשים שפחות מתמצאים בתל אביב, אזור הצפון הישן נמצא ממש בגבולות פארק הירקון. אם נסתכל על צידה הדרומי נגיע לרחוב ארלוזורוב, בצידה המערבי נגיע לחופי הים ולנמל ובמזרח נגיע לרחוב אבן גבירול.
עוד רחובות שאולי תכירו באזור הם רחוב סוקולוב, צפון דיזינגוף, שדרות נורדאו, צפון בן יהודה וכמובן ז'בוטינסקי. דירות יוקרה בתל אביב זה לא משהו שקיים בכל פינה, אבל באזור הצפון הישן תוכלו להנות מהן כל כך שלא תרצו לצאת מהבית. אבל בכל זאת, לא נוכל להיתקע כל היום בבית וכדאי שנצא מדי פעם להתרענן בחוץ. אז מה יש לנו לעשות?
אם אתם בקטע של תרבות, אומנות ותערוכות שמתחדשות כל הזמן, מוזיאון תל אביב נמצא במרחק קטן מאוד מהצפון הישן. המוזיאון ידוע בתערוכות המדהימות שלו שכוללות יצירות של שלל אמנים מפורסמים ופעילויות לילדים ולמבוגרים. אם תחושו רעב, תוכלו לעצור ברחוב יהודה המכבי ולאכול במסעדות נהדרות ולשתות קפה בבתי הקפה הכי טובים בתל אביב. במרחק הליכה משם תוכלו להגיע לנמל תל אביב המפורסם, שם תתקלו בהמון עסקים מתחום האופנה, הבריאות והאוכל. ואל תשכחו שאזור כיכר המדינה ממש קרוב לשם, בו תוכלו להנות מהציר המרכזי ביותר של המסחר והפנאי בתל אביב.
כמו כן, ממש לאחרונה כיכר דיזינגוף שופצה וכעת תוכלו להנות ממסעדות ובתי קפה ומהמזרקה המפורסמת ביותר בתל אביב.

אנחנו מקווים שתעשו את הבחירה הנכונה עבורכם ועבור המשפחה שלכם, ויחד עם האנשים הנכונים והמומחים ביותר תגיעו לדירת החלומות שלכם באזור הכי מבוקש בתל אביב היום.

Back to top button