מבזקיםפוליטי / מדיני

זעם בימין על הדחת ברדוגו: "סתימת הפיות תחזור אליהם כמו בומרנג"

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו הגיב לפני זמן קצר (חמישי) להדחתו של יעקב ברדוגו מהגשת 'יומן הערב' בגלי צה"ל: "ההדחה של יעקב ברדוגו היא שערורייה ועדות נוספת לרמיסת הדמוקרטיה וחופש הביטוי על ידי השמאל. מנסים לסתום את הפה לימיני האחרון בגל״צ, ששידר את התוכנית המאוזנת ביותר ברדיו. לא ישתיקו את הימין ולא ישתיקו את ברדוגו."

יו״ר סיעת הליכוד, ח״כ יריב לוין, אמר: "משטרת המחשבות של השמאל לא יכולה לסבול את האמת שמשמיע יעקב ברדוגו בעוצמה גדולה. הדחתו מהגשת התוכנית המואזנת ביותר בגלי צהל היא סתימת הפה לא רק שלו אישית, אלא של מיליוני אזרחים שקולם לא נשמע בתקשורת השמאל. את יעקב ברדוגו לא יצליחו להעלים, והאומץ שלו לומר את האמת יגבר על הפחדנות של אלה שחוששים ממנה. ההדחה הזו מוכיחה שגלי צהל צריכה להיסגר. אין לה זכות קיום כתחנה של צד אחד, של חלק בלבד מהעם."

ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) תקף: ‏"סתימת הפיות נגד הימין תחזור אליהם כמו בומרנג. תרשמו לפניכם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ איתמר בן גביר אמר: "מהרגע שנבחרה מפקד מ"מ בגל"צ, היה ברור שקיבלה את המנדט שלה ממשטרת המחשבות של גנץ בנט ולפיד, כדי לסתום את הפה לאנשי הימין ולסגור להם את המיקרופון. ההודעה על הדחתו של יעקב ברדוגו מהתוכנית הכי מואזנת בגל"צ, היא יום שחור לדמוקרטיה ולחופש הביטוי. ידע כל איש ימין, שממשלת השיסוי סותמת לנו את הפה ורוצה שתחשבו את מה שהם רוצים. את המנגינה הזאת, אי אפשר להפסיק. הימין בסוף ינצח!".

צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת

Back to top button