מבזקיםמשפטי/פלילי

"הנאשם נכנס למאות שיחות שהתקיימו באפליקציות וחשף את איבר מינו"

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שישי) לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד נתנאל אסרף, בן 33 מירושלים בגין ביצוע עבירות מין בקטינים באמצעות אפליקציות שונות.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יפעת פנחסי-נבו, הנאשם החזיק בחשבונות באפליקציות שונות אשר נועדו להעברת מסרים ופתח פרופילים שונים בשמות בדויים אליהם העלה תמונות פרופיל לא שלו. במהלך תקופה ארוכה הנאשם נכנס למאות שיחות שהתקיימו באותן אפליקציות ונהג לחשוף את איבר מינו, בעיקר בפני קטינים.

במקביל הנאשם נהג ליצור קשר עם אחרים באמצעות קללות בעלות אופי מיני, וזאת במטרה שהצד השני לשיחה ישפילו וילעג לאיבר מינו. כאשר קיבל הנאשם תגובה, נהג להתסיס את השיח בקללות התייחסויות מיניות על מנת שהמתלוננים יביאו להשפלתו ולביזיונו וכן לגירויו וסיפוקו המיני. במקרים בהם ניסיונותיו של הנאשם לא צלחו, או במקרים בהם היה נחסם ע"י המתלוננים שלא הגיבו לקללות ולהשפלות, נהג הנאשם "להעניש" את המתלוננים בדרך של שינוי שם ותמונת הפרופיל שלו, לתמונת המתלוננים, וזאת לעיתים לצד פרסום אמירה מינית מבזה ביחס למתלוננים אלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקרים מסוימים יצר הנאשם פרופילים פיקטיביים באינסטגרם הנושאים את שמו ותמונתו של אחד המתלוננים, וזאת לצד התייחסות בעלות אופי מיני ביחס אליו. במקרים בהם נחסם הנאשם מכניסה לשיחה או להתכתבות באפליקציה מסוימת הוא נכנס אליה באמצעות פרופילים חדשים שיצר למטרה זו ובאמצעות מספרי טלפון אחרים. בנוסף, גם לאחר שבית המשפט אסר עליו ליצור קשר עם קטינים ברשתות חברתיות הוא המשיך בכך.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה מגונה בקטין בנסיבות אינוס, סחיטה באיומים בנסיבות מחמירות, הטרדה מינית, הטרדה באמצעות מתקן בזק, פגיעה בפרטיות, מידע כוזב ממחשב, מעשה מגונה, התחזות לאחר, ניסיון לגרם מעשה מגונה והפרת הוראה חוקית. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אילוסטרציה. צילום: Reshot

Back to top button