חדשות חוץמבזקים

בעקבות המתיחות באוקראינה: נפתח מוקד חירום לוגיסטי לניצולי שואה

עמותת, "יד עזר לחבר", מחיפה השיקה היום (שישי) בעיר קייב שבאוקראינה מרכז לוגיסטי חדש, אשר יהיה מחסן ציוד חירום ומצוקה עבור ניצולי השואה המתגוררים באוקראינה, זאת במידה והמצב יסלים בעקבות המשבר מול רוסיה.

המרכז הלוגיסטי החדש באוקריאנה. קרדיט: עמותת יד עזר לחבר

העמותה מחיפה דואגת לניצולי השואה גם בעיר קייב שבאוקראינה, כאשר הכוונה היא שהסניף והנציגות החדשה יתפקדו כמחסן חירום ומצוקה למען ניצולי השואה אם תפרוץ מלחמה מול רוסיה.

במהלך הקמת המרכז החירום והנציגות שבקייב מסר מייסד ומנכ"ל עמותת, "יד עזר לחבר", שמעון סבג כי "בימים קריטיים של כמעט לחימה באוקראינה החלטתי להתארגן בדחיפות והשגתי את כל האישורים המתאימים, למשלחת מיוחדת של מתנדבי העמותה ובסיוע של הסוכנות היהודית, שנחתה אמש (חמישי), בעיר קייב שבאוקראינה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מנכל עמותת יד עזר לחבר, שמעון סבג, באוקראינה. קרדיט: עמותת יד עזר לחבר

"כמי שכבר עושה לילות כימים לטובת רווחתם של ניצולי השואה בישראל" הוסיף, "לא היססתי לרגע ומתנדבי העמותה תודרכו מבעוד מועד במיוחד עבור משימה חשובה זאת לטובתם של ניצולי האזור בעיר קייב ובכלל בכל רחבי אוקראינה. כבר מהבוקר המתנדבים שלנו ממלאים את המחסן הענקי שהפך במיוחד לטובת מטרה זאת וכבר מתמלא באלפי מוצרי מזון שייארזו לחבילות מזון גדולות, בתוך כך אוכל חם. במקום ארגנו גם כמויות גדולות של בגדי חורף, שמיכות, מעילים, וביגוד מיוחד מתאים למזג האוויר הקר כאן בקייב".

בנוסף לכך, העמותה מעמידה לרשות ניצולי השואה את רופאת העמותה, לרפואת מבוגרים, שתעניק ייעוץ און ליין במידת הצורך מישראל.

מנכ"ל עמותת יד עזר לחבר, שמעון סבג, באוקראינה. קרדיט: עמותת יד עזר לחבר
המרכז הלוגיסטי החדש באוקריאנה. קרדיט: עמותת יד עזר לחבר

Back to top button