בידורמבזקים

אושרת קוטלר: "אם לא נעצור זאת, זה לא יגמר לעולם"

העיתונאית ומגישת החדשות לשעבר אושרת קוטלר פרסמה פוסט בעמוד הפייסבוק שלה ובו קראה לאזרחי המדינה לא לשתף פעולה בכל הנוגע לתקנות הקרונה. "אם לא נעצור זאת, זה לא יגמר לעולם" הסבירה קוטלר והבהירה, "זה יגמר כשאנחנו נחליט שזה יגמר!"

קוטלר ציינה כי היא החליטה לפרסם את הפוסט לאחר זמן ארוך שלא כתבה, לדבריה זאת משום שחטפה שיימינג לאחר שביקרה את מדיניות הממשלה, "מזה זמן שלא כתבתי כאן בעצמי והסיבה פשוטה וכואבת." כתבה קוטלר.

"בכל פעם שאני כותבת מאמר/ פוסט שמבקר את מדיניות הממשלה בעידן הקורונה, את השקרים, את אובדן זכויות האדם, את ההסתה, הפילוג, את חוויות ההדרה הקשות של הלא מחוסנים, אני סופגת אש תופת." כותבת קוטלר ומוסיפה "המאמר האחרון שלי מגרמניה הוציא חלק מהתקשורת הממוסדת למסע שיימינג אכזרי נגדי. הגדיל לעשות עיתון ישראל היום שהפך אותי בכותרת מאמר אודותי למשוגעת. נזקקתי ליותר מחודש של החלמה כדי לאזור אומץ ולשוב לכתוב. אין חבר קרוב או בן משפחה שלא מפצירים בי להפסיק."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"לא אפסיק." מבהירה קוטלר ומוסיפה, " כי זו בדיוק המטרה של מי שמנהל את ״ המגפה״ הזאת הרחבי העולם. להפחיד אותנו, להשתיק אותנו, לשלוט בנו תחת מצב חירום מדומיין. והממסד מוזמן לכנות אותי בכינויים עד מחר. לא אפסיק להילחם על חירותי, על חיי ועל חירות ילדינו. לא אפסיק להילחם בתרבות השקר. פשוט כי אין לי ארץ אחרת".

צילום: מתוך פייסבוק

"מה הבעיה"? אמר לי אתמול חבר, התו הירוק בוטל ( לא נכון) אין מגבלות על החיים, מה את רוצה בעצם?" וזה כל הסיפור..

"כל כך התרגלנו לשגרת הקורונה המאוסה שכבר איננו מבחינים בהגבלות העצומות על חירויות הפרט.

מדינת ישראל מתנהלת היום תחת מצב חירום מדומיין בחסות חוק הקורונה, ששינה את שיטת המשטר בישראל.

מדמוקרטיה הפכנו לדמוקטטורה." כותבת קוטלר.

היא מוסיפה כי "בחסות המגפה שהיום כבר ברור לגמרי שברב המקרים אינה שונה בהרבה משפעת, יכולה הממשלה להחליט כל החלטה הנוגעת לחיינו מבלי שאיש יוכל להתנגד בה. לסגור את השמיים, להכריז או לאיים בסגר, לכפות על אנשים בריאים מעצר בית, להוציא מדעתם שני מיליון תלמידים בשם האיום השקרי שהם מהווים סכנה לציבור, מפיצי מחלות. לכפות על אנשים בדיקות חודרניות, להדיר ציבור שלם מהחברה בטענות שקריות. למנוע מאנשים עבודה. לכפות חיסונים. ועוד ועוד."

"אם לא נעצור זאת, זה לא יגמר לעולם" מדגישה קוטלר ומוסיפה, "כי הווירוסים הנשימתיים לא יגמרו. והקורונה מעולם לא היוותה סכנת חיים משמעותית יותר ממה שהכרנו עד היום. לא מעט קוראים שואלים אותי מתי זה יגמר? כולם מחכים שהסיוט יגמר. שנעבור את זה כבר.
אז כדאי שתדעו זה יגמר כשאנחנו נחליט שזה יגמר! ואם אתם לא מאמינים לי, שאלו את פרופסור איתמר גרוטו. אלו הן מילותיו."

"אזרחי העולם כבר התחילו להבין זאת. 80,000 נהגי המשאיות האמיצים מקנדה שיצאו לצור על הפרלמנט באוטווה בקור של מינוס שלושים מעלות, תובעים את מה שהיה ראוי לתבוע כבר מזמן. השבת החירות, השבת כבוד האדם, ביטול מיידי ומוחלט של כל תקנות הקורונה. מאז התארגנו שיירות דומות בניו זילנד, אוסטרליה, צרפת ונורווגיה. וביום שני הקרוב ה 14.2 חג האהבה יצטרפו אליהם שיירות מאירופה כולה וגם מישראל." מציינת קוטלר.

"אזרחי העולם התחילו סוף כל סוף לתבוע בחזרה את חירותם. מקווה שגם אתם תעשו זאת. כי איש לא יעשה זאת למענכם. "הקורונה תגמר רק כשאנחנו נחליט שהיא תגמר" ויבוא היום שבו יחשפו שקריו האיומים של הממסד. בארץ ובעולם.

לינק לשיירה הישראלית וכמובן שאפשר לבוא ברכב הפרטי או באופנוע וגם להצטרף למפגיני הגשרים. אני אהיה שם" מסכמת קוטלר.

Back to top button