מבזקיםפוליטי / מדיני

בן גביר על איומי חמאס: "לא סופר אותם ממטר, איתם צריך להתמודד בכסאח"

ח"כ איתמר בן גביר הגיב לפני זמן קצר (ראשון) לאיום החמאס נגד הקמת לשכתו הפרלמנטרית בשכונת שמעון הצדיק במזרח ירושלים: "החמאס מנסה מידי יום להבעיר את ירושלים, כל יום פוגעים כאן ביהודים בשליחות ארגון הטרור חמאס ולכן מבחינתי אני לא סופר את איומיהם ממטר ומקווה שגם ממשלת ישראל תבין שעם ארגון טרור צריך להתנהג בהתאם, לא בכניעה, לא בהשפלה, אלא בכח ובכאסח".

בתוך כך, בשעה האחרונה החלה סמוך ללשכת בן גביר הפרת סדר אלימה שכללה קטטה, השלכת חפצים ועימותים בשכונת שייח׳ ג׳ראח שבמזרח ירושלים. כוחות משטרה הדפו מפרי הסדר שהתפרעו במקום ונהגו באלימות. בתוך כך, עד כה נעצרו שני מפרי סדר והועברו לחקירה במשטרה.

מהמשטרה נמסר: "כוחות המשטרה ממשיכים לפעול בשעה זו לשמירת הסדר במקום. משטרת ישראל תמשיך לפעול במקום ולא תאפשר אלימות, התפרעות והפרת הסדר הציבורי בניגוד לחוק."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button