מבזקיםתאונות עבודה

פועל בן 44 נהרג לאחר שנפגע מחפץ כבד באתר בנייה בפרדס חנה כרכור

פועל בן 44 נפגע לפני זמן קצר (ראשון) מחפץ כבד שנפל עליו באתר בנייה ברחוב החורש בפרדס חנה כרכור. חובשים ופראמדיקים של מד"א מצאו אותו כשהוא ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו.

חובש רפואת חירום במד"א אהוד אמיתון, סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו אל תוך אתר הבניה וראינו פועל שוכב מחוסר הכרה לאחר שנפגע ממוט ברזל. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא סבל מחבלות בגופו והיה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

נדב גוב חובש איחוד הצלה מסר: "כשהגעתי למקום נמסר לנו כי המנוף נפל עליו תוך כדי עבודתו באתר בניה. ביצעתי בו פעולות החייאה עד להגעת פרמדיק וצוות ניידת טיפול נמרץ שלמרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יעקב צדקה מתנדב זק״א צפון שטיפל בזירה: ״מדובר במשאית מנוף שפרקה סחורה וככה״נ איבדה שיווי משקל. כשהגענו למקום ראינו את המשאית נטויה על צד הבניין, פועל בשנות ה40 לחייו שכב מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית לאחר שנפגע ממוט ברזל שככה״נ השתחרר כתוצאה מאיבוד השליטה של המנוף, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א צפון טיפלו בכבוד המת בזירה.״

נהג המשאית, תושב שפרעם בן 34, מנהל האתר ואחראי הבטיחות במקום עוכבו לחקירה על ידי שוטרי תחנת המשטרה בזיכרון יעקב שפתחו כאמור בחקירה בשיתוף פעולה עם משרד העבודה.

תאונת עבודה קטלנית. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות זק"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button