צרכנות

חשיפה: איך תצליחו להתקבל ליחידת 669

שמי הוא ל’, בוגר אדרנלין כושר קרבי וקצין ביחידת 669 ואת המאמר שלפינכם כתבנו על מנת לחשוף בפניכם את הדרך הנכונה להעפיל לכוחותינו.

ליחידה שני ערוצי קבלה כאשר הראשון מתבצע בעודכם מלשבים לפני גיוס בעוד בשני תקחו חלק כחיילים סדירים בחיל האויר הישראלי, שעל הראשון אתמקד היום.

צילום: באדיבות דובר צה"ל

 א. יום סיירות – מיון חד יומי קצר ותכליתי המונה שעתיים של תכנים פיזיים בלבד מסוג ספרינטים, אלונקה סוציומטרית, התרגיל משולב וחפירת בור באמצעותם יאתרו מי מכם לאחד הגיבושים האחודים של סיירת מטכל, שייטת 13, גיבוש חובלים או גיבוש צוללות, שלעניינכם רק סיום מיון זה בתוצאת גיבוש מטכל או שייטת היא רלוונטית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

ב. גיבוש אחוד – מדובר בגיבושים המונים חמישה ימי קיצון כאשר בארבע מהם תתגבשו בפועל ובהן ישתתפו שש יחידות עלית מביניהן יחידת 669 אשר תקצה לכל צוות שני מגבשים שיתפקדו כמלאכים פרט לתכנים מסוימים בהם יבדקו אתכם ע”פ קריטיונים אותם קבעה היחידה המשקפים את דפוסי פעולתיה אותם תמצאו במאמר המלא באתר.

 

ג. גיבושון 669

חניכי אדרנלין כושר קרבי. צילום: עדי אבלס

לאחר מעבר בהצלחה בתוצאת 669 מאחד הגיבושים האחודים תקבלו זימון  לגיבושון היחידה העונה לשם גיבוש 669, מיון חד יומי שיתבצע בבריכה בעומק של 2.20 מטרים בה תבצעו מספר תכנים ייעודים שישקפו את רמת התאמתם לסוג הפעילות וייעוד לוחמינו.

חשוב לציין כי מי שלא יעבור את הגיבושון יאותר בצורה אוטומטית לחטיבת הקומנדו.

 

דגשים שעליכם להכיר 

  • ליחידת אין מיונים עצמאיים ולכן על מנת להתקבל אליה תתבקשו לקחת חלק באחד מהגיבושים האחודים.
  • ליחידה זכות בחירה לצד חטיבת הקומנדו כאשר את מועמדיה תאתר תחת “דראפט” היות ולה שני ערוצי קבלה בעוד לסיירות העלית ערוץ קבלה אחד בודד.

 

הכרות למול ערוץ הקבלה המרכזי ליחידה הוא עדיין לא מספיק על מנת להבטיח את מקומכם בשורותינו, משכך אמנה למענכם אחד משני קווים מנחים אותם יבקשו למצוא בכם מגבשינו כאשר את השני והמשמעותי מבינהם תכירו באדרנלין כושר קרבי 

 

קווים מנחים : איתנות

מעבר לכל יחידה אחרת מגבשינו ישימו דגש על המועמדים שיוכיח איתנות מהי וזו לאור העובדה כי אתם תדרשו לצאת למבצעים חוצי קווי דמיון המשלבים לחימה והצלת חיי אדם כאחד.

ניתוח הסיטואציה והאלמנטים המשתנים בה לצד ביצוע המשימה על הצד הטוב ביותר תחת שמירה מלאה על הצוות שלצידך, הטייס שמאחוריך והאדם הפגוע לפניך וכל אלו תוך לקיחת החלטות הרות גורל בזמן אמת ותחת מצבי קיצון בלתי אפשרים אליהם נכנסתם בידיעה, איך הדבר בא לידי ביטוי – תמצאו בפסקה הבאה.

 

אם אתם מבקשים להכיר את כלל הקווים המנחים של היחידה, הדרך להעפיל על מיוניה ואת ארגז הכלים שיוביל אתכם לטקס הסיכה שבסופה הצטרפו לקורס ה- הכנה לצבא המוביל בישראל והפכו גם אתם מטרות ויעדים למציאות נרקמת.

Back to top button