מבזקיםפנאי

כספת שאחסנה עשרות מיליוני שקלים הפכה לכספת בשרים של מסעדה

במהלך החודשים האחרונים, נפתחה מסעדת באשערט (פרוש השם- המיועדת), בליבה של העיר צפת, בהשקעת ענק במבנה ששימש כבנק לאומי לשעבר, בהקפדה ייתרה הפך האתר למסעדה יוקרתית מרשימה המתמחה במטבח יהודי עכשווי בשילוב בשרים נבחרים מהמעשנה ומנות שף ייחודיות בהובלת השף יוני טובול.

כספת שאחסנה עשרות מיליוני שקלים הפכה לכספת בשרים של מסעדה
צילום: באשערט

במהלך פרויקט השיפוץ הנרחב הוחלט לשמר את אחד הסממנים המובהקים של הבנק שהיה במקום. בקומת המרתף, לצד המחסן ממוקמת הכספת של הבנק שם אוחסנו עשרות מיליוני שקלים בשטרות ובמזומן. חדר הכספת הענק ששמרה על הכספים הגדולים החליטו במסעדה להפוך לכספת הבשרים המיוחדים של המסעדה.

לאחר אופרציה מורכבת הכספת הפכה לחדר הקפאה מבוקר ומוקפד לשימוש הבניין כולו שכן במבנה של מסעדת באשערט מבית מנדיס הוקם אולם ארועים, מסעדת שף ומעדנייה קסומה. בכספת בה אוחסנו מליוני שקלים- מאוכסנים בשרים מובחרים וחומרי גלם ייחודיים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
כספת שאחסנה עשרות מיליוני שקלים הפכה לכספת בשרים של מסעדה
צילום: באשערט

"לצד הנראות המוקפדת, חומרי הגלם המשובחים וצוות עובדים אדיב ומסור ראיתי חשיבות רבה בחיבור בין ההיסטוריה של המקום להווה שלו, כל נתח בשר נבחר בקפידה וראוי למקומו בכספת לא פחות מהכסף שאוחסן פה בעבר". סיפר הבעלים אשר רוט.

בצד השני של הכספת נבנה גם חדרי קירור ליישון בשרים טריים החל מנתחי אנטריקוט, אסאדו ובריסקט איכותי רגע לפני שנכנס למעשנה -ל18 שעות עישון איטי ומוקפד שהופך את הבשר לחגיגה קולינארית קסומה.

Back to top button