מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד לחיסול: שני בני אדם נהרגו בפיצוץ רכב באשקלון

שלושה בני אדם נפצעו לפני זמן קצר (ראשון) בפיצוץ רכב, ברחוב יצחק בן צבי באשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר שנלכד ברכב. בבית החולים נקבע מותו של אדם נוסף ששהה ברכב.

בנוסף, העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים ברזילי בעיר, שני פצועים קשה, גבר כבן 31 בהכרה, עם חבלה רב מערכתית, וגבר כבן 26 עם פגיעות הדף. כוחות משטרה הגיעו לזירה וחוקרים את נסיבות המקרה.

מישאל נחום, סגן ראש סניף איחוד הצלה באשקלון שהגיע למקום מסר: "הגענו לזירה באמבולנס איחוד הצלה ונתקלנו ברכב שעולה באש לאחר שלדברי עוברי אורח נשמע פיצוץ. למרבה הצער ברכב נקבע מותו בזירה של אחד השוהים ברכב עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יוסף זגורי, חובש נוסף של איחוד הצלה שנכח בזירה מסר: "מהזירה פונו שני נפגעים באורח קשה. כמו כן נפגעת חרדה כבת 30 במצב קל פונתה באמבולנס איחוד הצלה למרכז הרפואי ברזילי".

מאיר בוסקילה ראש צוות זק״א אשקלון שטיפל בזירה, אמר: ״כשהגענו למקום ראינו בלב שכונת המגורים רכב פרטי העולה באש לאחר פיצוץ של ככה״נ מטען, גבר כבן 42 היה לכוד בתוך הרכב הבוער עם פגיעה רב מערכתית, צוותי מד״א אישרו את מותו במקום ופינו שני נפגעים נוספים במצב קשה לביה״ח. מתנדבי זק״א לכיש צוות אשקלון טיפלו במשך שעות רבות יחד עם צוות מעבדה ניידת של המז״פ ושוטרי יחידת החבלה בטיפול בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה.״

מפקד מחוז דרום, ניצב פרץ עמר, נמצא בזירת האירוע ומקיים הערכת מצב יחד עם פיקוד מרחב לכיש. חבלני המשטרה וחוקרי הזיהוי הפלילי אוספים ראיות וממצאים בזירה.

ארכיון. צילום: דוברות כיבוי והצלה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button