מבזקיםצבא וביטחון

התעשייה האווירית והנוואה מערכות ישווקו מערכות קרב ימיות ברחבי העולם

התעשייה האווירית והנוואה מערכות (Hanwha Systems Co), אחת מחברות הביטחון המובילות בדרום קוריאה, חתמו על הסכם לשיווק מערכות קרב לפלטפורמות ימיות ללקוחות באסיה וברחבי העולם. ניסיונן רב-השנים של החברות בפיתוח ובייצור מערכות הגנה ימיות יאפשר לתת מענה למגוון רחב של לקוחות קיימים ופוטנציאליים בעולם.

מנכ"ל התעשייה האווירית, בעז לוי אמר: "אנו גאים בחתימת ההסכם עם הנוואה מערכות המהווה אבן דרך המייצגת את שיתוף הפעולה ויחסי האמון של התעשייה האווירית עם שותפינו בתעשיית הביטחון הקוריאנית. מערכות ההגנה הימיות של התעשייה האווירית הן מהמתקדמות בעולם ונמצאות בשימוש מבצעי של מספר צבאות בעולם. מערכות אלו מאפשרות לציים להגן על המים הטריטוריאליים של מדינותיהם גם בתנאים המאתגרים ביותר. הניסיון והמומחיות של הנוואה יהוו מכפיל כוח שיאפשר לייצר פתרון הוליסטי שמותאם באופן מיטבי ללקוחות ברחבי אסיה".

מערכת שו"ב. צילום: Hanwha Systems Co

מנכ"ל הנוואה מערכות, איוח סאנג-צ'ול, אמר: "אנו מספקים פתרונות הגנה ימיים לא רק לחיל הים הקוריאני אלא גם ללקוחות בינלאומיים נוספים ובהם חיל הים הפיליפיני ועוד. אני מאמין ששיתוף הפעולה עם התעשייה האווירית יתרום לחיזוק יכולות הים של לקוחותינו ברחבי אסיה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מערכות ההגנה הימיות של התעשייה האווירית מקנות הגנה אזורית רחבה ונקודתית, בו זמנית, מפני מגוון איומי תקיפה בזירה הימית מהאוויר, מהים ומהיבשה. הפתרונות הימיים מאגדים מספר מערכות מפתח הנמצאות בחזית הטכנולוגיה: מכ"ם דיגיטלי, מערך שליטה ובקרה, משגרים, מגוון מיירטים בטווחים שונים בעלי ראש ביות מתקדם, תקשורת וקישוריות מערכתית.

מערכות קרב לפלטפורמות ימיות. צילום: התעשייה האווירית

Back to top button