כלכלהמבזקים

ליברמן: "נפגשנו השבוע עם ראשי ה-OECD ומזכ״ל הארגון וזכינו להערכה גדולה"

בפתח ישיבת הקבינט חברתי-כלכלי שנערכה היום (שלישי), שר האוצר, אביגדור ליברמן, נשא דברים והפנה את תשומת לבם הנוכחים בעיקר לנושא יוקר המחיה, והכנסת גברים חרדים ונשים ערביות למעגל העבודה.

בפתח דבריו, אמר ליברמן: ״הבוקר נדון במספר נושאים וביניהם יוקר המחיה והקמת שני בתי חולים, בדרום ובצפון. נתייחס לנושא התעסוקה ועל המאמץ והתכניות להכניס למעגל העבודה גברים חרדים ונשים ערביות. אנחנו רוצים להוריד את שעות החובה מ-40 שעות ל-20 שעות לימוד בכולל מבלי לפגוע במלגה שהאנשים מקבלים. כלומר, על 20 שעות הם יקבלו כמו על 40 שעות וזה יאפשר להם לצאת לעבוד."

"כמו כן, נציג סטטוס בעניין הנושא הכאוב, מאבק באלימות במשפחה, ונדבר גם על נושא הדיור. חשוב לציין שנפגשנו השבוע עם ראשי ה-OECD ומזכ״ל הארגון וזכינו להערכה גדולה על הביצועים שלנו ושל הכלכלה הישראלית. אנחנו רוצים להכניס למעגל העבודה את אותם האוכלוסיות שטרם נכנסו למעגל העבודה יחד עם שאר האנשים שעובדים." הוסיף שר האוצר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמר ליברמן: "בכוונתנו להגדיל את העוגה, לצמצם את הפערים בחברה הישראלית, ולחזק את מעמד הביניים. זה בדיוק מה שאמרתי בדיונים בממשלה ובכנסת, מעבר לכל ההצהרות, פעלנו כבר בנושאים האלה. לדוגמה, הגדלנו את דמי הקיום לחיילי צה״ל ב-50%, הגדלנו את הקצבה לגמלאים שמקבלים השלמת הכנסה במיליארד וחצי ש״ח. זו כבר הוכחה שאנחנו לא מסתפקים בכוונות אלא מבצעים ומתקצבים בשטח״.

אביגדור ליברמן
צילום: לע"מ

Back to top button