מבזקיםמוסיקה

חוזר אל עולם הילדים: מיקי גבריאלוב מוציא אלבום חדש

40 שנה אחרי שהוציא את אלבומי הילדים "יפתח המלוכלך" ו-״מקס ומוריץ״, אותם ביסס על שירים שהשמיע לילדיו, המוסיקאי מיקי גבריאלוב חוזר אל עולם הילדים ואל שירי הילדות באלבום חדש ושמו "איזה בלגן", המבוסס על שירים שהשמיע לנכדיו.

גבריאלוב, מספר על האלבום: "חשוב לי להיות שותף ביצירת מוזיקה לילדים, כי רק ככה אפשר להכניס לעולמם תרבות וערך. את האלבום החדש יצרתי לבד אבל הוא פרי שיתוף פעולה משפחתי עם אשתי שעיצבה את העטיפה לאלבום, ונכדיי שהיוו מעבדת ניסיון לשירים ועזרו לי להבין מה עובד ומה פחות עובד".

"איזה בלגן" כולל בתוכו 12 רצועות המשלבות שירים חדשים לצד שירים אהובים ומוכרים שעובדו מחדש. לצד "איזה בלגן" (שיר הנושא), יש את ״שיחה עם הנכד שלי״ ״לבדי״ ו- "ימי החג" החדשים באלבום. ניתן למצוא גם את השירים המוכרים "אבא סיפור", "לשרוק בחושך", ואת "אבא'לה ואמא'לה". כמחווה לאלבום "יפתח המלוכלך" שיבץ גבריאלוב ברשימת השירים באלבום החדש גם את שיר הנושא מאותו אלבום מיתולוגי ואהוב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גבריאלוב, חתן פרסי אקו"ם ואמ"י למפעל חיים הוא מהיוצרים המגוונים והמשמעותיים במוזיקה הישראלית. במשך 50 שנות פעילות הוא הוציא 22 אלבומי סולו ופרויקטים אישיים שתרמו להיטים רבים בהם "סיפור של חורף", "את יפה שלי", "אבא סיפור", "הופ הופ", "גברת מגונדרת" ועוד. לאורך השנים הרבה גבריאלוב לשתף פעולה עם יוצרים וזמרים רבים כמלחין, מפיק ומבצע, שהניבו קלאסיקות ישראליות בין האמנים עמם שיתף פעולה: אריק איינשטיין, חווה אלברשטיין, יהונתן גפן, קורין אלאל, רבקה זהר, דפנה דקל, יגאל בשן, בתו שירה גבריאלוב ועוד.

נגנים –

גיטרות: מיקי גבריאלוב- איצה {רן} בר-אבנר טוויג
גיטרה בס: מ. גבריאלוב- עמי אופיר
פסנתר וקלידים: יואב פולאצ׳ק אדי גרינברג
תופים: סמפלרים מיקי גבריאלוב
עיבודים והפקה מוזיקלית: מיקי גבריאלוב
ציור עטיפה: מיכל גבריאלוב
הפצה: האוזן השלישית
הוקלט באולפני מיקי גבריאלוב בשנת 2020 ובאולפני גל קול בע״מ 1990
טכנאי הקלטות, מיקסים ומסטרינג: מיקי גבריאלוב וחיים גוזלי

ציור עטיפה: מיכל גבריאלוב

Back to top button