בריאותמבזקים

קופ"ח כללית תחל להציע למדוכאי חיסון טיפול מונע חדשני לקורונה

טיפול מונע חדשני, טרום החשיפה לנגיף קורונה, יחל היום (רביעי) בקופ"ח כללית למדוכאי חיסון. הטיפול, אבושילד של חברת אסטרהזניקה, אושר בישראל ומטופלי כללית הסובלים מדיכוי חיסוני יכלו לקבלו בהתאם לקריטריונים שקבע משרד הבריאות.

כללית פותחת כ- 25 תחנות בפריסה ארצית, בהן יוכלו המטופלים לקבל את החיסון, והמטופלים המתאמים ימופו ויזומנו לקבל את הזריקה. החיסון מגביר את כמות הנוגדנים בגוף וניתן בשתי זריקות באותו המועד.

לדברי ד"ר דורון נצר, ראש אגף רפואה בקהילה בכללית: "הטיפול נותן מעטפת נוספת ביחד עם החיסונים שכבר התקבלו. מדובר בהגנה כפולה שמתאימה למטופלים עם דיכוי חיסוני. על פי מחקרים מהעולם החיסון הוכח כמפחית תחלואה חמורה ותמותה מקורונה ב83%. אנו פועלים על פי ההגדרות המדויקות של משרד הבריאות ונרצה לתת מענה מהיר ומיטבי למטופלים שזקוקים לזריקת החיזוק הזו. 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדברי רות ברוך, מנהלת מבצע חיסוני קורונה וראש אגף סיעוד בקהילה של כללית: ״כללית פועלת על פי הנחיות משרד הבריאות ובהתאם לכך הכנו רשימת המטופלים הזכאים לטיפול באבושילד. מטופל שעונה על הקריטריונים יקבל שיחה יזומה מהרופא המטפל שלו והפניה לקבלת טיפול באחד המרכזים הקרובים לביתו. המטופלים המתאימים יקבלו הדרכה ברורה, יישארו להשגחה ובתום הטיפול ישתחררו לביתם בהצלחה."

ארכיון: צילום: freepik

Back to top button