מבזקיםמשפטי/פלילי

הורשעו תוקפי צוות כאן חדשות במהלך "שומר החומות"

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע היום (רביעי) את יוסף פרץ יוסף מעטוף, הנאשמים באירוע תקיפת צוות "חדשות כאן 11", הצלם רוליק נוביצקי והכתב יואב זהבי, שהגיעו במהלך מבצע "שומר החומות" לסקר הפגנה בשכונת התקווה בתל אביב.

כזכור, בחודש מאי האחרון, הגיע הצוות לצלם ולתעד תהלוכה לא חוקית שאירעה באזור. במהלך עבודתם, הותקפו הצוות בידי המורשעים, כאשר לטענת "כאן", גם הציוד הושחת בידי התוקפים. מיד בסיום האירוע נמלטו השניים, שנעצרו כעבור זמן קצר, במהלך סריקות שבוצעו על ידי משטרת ישראל.

על פי כתב האישום המקורי, בעת שצוות התאגיד שהה ברחוב תקפו הנאשמים את רולן מאחור ובהפתעה, מעטוף היכה בראשו באמצעות קסדה וכן היכה את המצלמה שאחז בידו, אשר נפלה מידיו והתרסקה על המדרכה. מיד לאחר מכן, בעט פרץ ברולן ותקף אותו באמצעות אגרופיו. במהלך ניסיונו להתגונן מהתקיפה, מעד רולן ונפל לאחור. בעודו מתרומם, מעטוף הטיח את הקסדה בראשו. כתוצאה ממעשיהם של המשיבים, נגרמו לרולן חבלות של ממש בין היתר בפנים, בקרקפת, בצוואר ונזקק לטיפול רפואי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השניים הורשעו בתקיפת עובד ציבור בנסיבות מחמירות, במסגרת הסדר טיעון, הכולל גם הגשת כתב אישום מתוקן. בין הצדדים לא הייתה הסכמה מלאה בדבר העונש אותו יקבלו התוקפים.

צילום: freepik

Back to top button