כלכלהמבזקים

1,600 עובדים יהנו מהסכם עבודה חדש הכולל תוספות שכר ותוספות ייחודיות

הסכם עבודה חדש לעובדי חברת התחבורה הציבורית מטרופולין, נחתם הבוקר (חמישי) בבית ההסתדרות בתל אביב, בין נציגי איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, הנהלת החברה וועד העובדים. תוקף ההסכם עד 31.7.24 והוא רלוונטי לכ-1,600 עובדים ועובדות.

בין עיקרי הסכם: העלאת שכר לעובדי המינהל, לעובדי רב-קו, לעובדי מודיעין ואבדות, לרכזי פניות הציבור, לנציגי מוקד שירות לקוחות ולאחמ"שים; בנוסף לשכר השעתי, ישולם לכל נהג בתחבורה הציבורית מענק אי-היעדרות ואיכות בסכום של 2 ₪ לשעה; סוכם על מתווה נהגים מרוחקים לפיו יתווספו אזורים גאוגרפים לצורך תשלום לנהגים מרוחקים; כמו כן, יינתן תשלום זמן המתנה לנהגים, מעבר ל-30 דקות.

עוד בהסכם: כל נהג אשר יבצע מעל 12 פיצולים יקבל תוספת שכר של 100 ₪ על כל פיצול; נהגי פיצול אשר יעבדו לאחר השעה 20:00 יקבלו תוספת של 20 ₪ לשעה, מעבר לשכר השעתי, ותוספת פיצול בסך 100 ₪; נהגים אשר יבצעו את הפיצול באזור מצפה רמון וקדש ברנע, יקבלו את כל זמן ההמתנה כתשלום מלא; בנוסף, אחת לשנה, 50 נהגים מצטיינים יקבלו משכורת 13.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד סוכם כי המצלמות המותקנות באוטובוסים ישמשו לצורכי הגנה על ביטחונם של הנהגים והנוסעים בלבד, והן לא יצלמו את הנהג, לא יקליטו את הנהג ולא ייעשה בהן כל שימוש כנגד הנהג.

השותפים במשא ומתן: יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי, מנהל ארצי חטיבה עובדי תחבורה ציבורית באיגוד עובדי התחבורה דורון עזרא, יו"ר הוועד הארצי של נהגי מטרופולין וייסאם אסדי, יו"ר הוועד הארצי של עובדי המנהל רפי גיגי, ועו"ד נטלי שוכוביצקי ממשרד אלעד מורג, אשר ליוותה את המו"מ.

1,600 עובדים יענו מהסכם עבודה חדש הכולל תוספות שכר ותוספות ייחודיות
צילום: דוברות ההסתדרות

Back to top button