חדשות הארץמבזקים

מאות מפגיני שמאל צועדים לעבר אביתר: "הפרה בוטה של ההסכם הקואליציוני"

מאות מפגיני שמאל צועדים לעבר היישוב אביתר, עם חברי הכנסת יאיר גולן, גבי לסקי ומוסי רז ממפלגת מרצ ועופר כסיף מהרשימה המשותפת.

את ההפגנה מארגנים: שלום עכשיו, שוברים שתיקה, לוחמים לשלום, מחזקים, קומי ישראל, אימהות נגד אלימות, קואליציית המסיק, מסתכלים לכיבוש בעיניים, מחסום ווטש.

משלום עכשיו נמסר: "אביתר זה פשע מיותר. לא נעצור עד שהממשלה תעצור את המחטף ותפרק את המאחז! מצער שכוחות הביטחון מחבלים בזכות המחאה. נראה שגנץ חלש מול מתנחלים אלימים וחזק על מפגינים שומרי חוק."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמארגנים נמסר: "המאחז הלא חוקי אביתר הוקם על ידי פורעי חוק כדי לקבוע עובדות בשטח, לחבל בסיכוי לשלום ולהטביע מדינה שלמה במעגל הדמים. הכשרתו תהיה כתב כניעה של שלטון החוק לקומץ עבריינים שדגל שחור מתנוסס מעליו. הגיע הזמן ששר הביטחון יפעל למען האינטרס הישראלי, סיום הכיבוש ושלום עם הפלסטינים, ולא עבור מיעוט קטן וקיצוני. בימים בהם הממשלה כושלת בעצירת אלימות מתנחלים המשתוללת, לא ייתכן שיתנו פרס לעבריינים ולפורעים סדרתיים! חייבים לעצור את המחטף. מפנים את אביתר עכשיו!"

עוד מציינים בארגונים כי: "בממשלה שהוקמה על בסיס הסכמות לסטטוס קוו מדיני, התנחלות חדשה ומבודדת שמסכנת את ישראל היא הפרה בוטה של ההסכם הקואליציוני. נגיע ל"אביתר" להזכיר לכל חברי הממשלה תומכי פתרון שתי המדינות שהם חייבים לעמוד במילתם ולעצור את הטירוף!"

מאות מפגיני שמאל צועדים לעבר אביתר: "הפרה בוטה של ההסכם הקואליציוני"
צילום: שלום עכשיו
צילום: שלום עכשיו

Back to top button