מבזקיםספורט

גרנד סלאם ת״א: נבחרת ישראל סיימה את התחרות עם חמש מדליות

אחרי שברוך שמאילוב (זהב), תמנע נלסון לוי וטוהר בוטבול (ארד) עלו על הפודיום בימים הראשונים של תחרות גראנד סלאם תל אביב בג'ודו, היום (שבת) עשו זאת רז הרשקו ופיטר פלצ׳יק.

הרשקו זכתה בארד לאחר ניצחון גדול בקטגוריית המשקל מעל 78 ק"ג על איידיסורן ארמשיקיאן המונגולית. במהלך הקרב שתי היריבות ספגו שני עונשים והקרב נכנס לגולדן סקור, בו הצליחה הרשקו לזרוק בוואזרי ולסיים יום חלומי לעיני הקהל הביתי.

צילום: עודד קרני. באדיבות איגוד הג’ודו בישראל

הרשקו החלה את התחרות ברבע הגמר שם גברה בניצחון באיפון בגולדן סקור בתום 4:49 דקות על קמילה ברליקש מקזחסטן שסיימה במקום השביעי בגראנד סלאם תל אביב אשתקד ב-2021.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בחצי הגמר התמודדה הישראלית מול ביארטיז סוזה הברזילאית, מדליסטית הזהב מגראנד סלאם אבו דאבי 2021.

צילום: עודד קרני. באדיבות איגוד הג’ודו בישראל

הברזילאית ספגה שני עונשים והקרב נכנס לגולדן סקור, שם הצליחה סוזה להטיל את הרשקו על גבה ולזכות בכרטיס לגמר. בקרב על הארד גברה הישראלית על ארמשיקיאן ממונגוליה.

צילום: עודד קרני. באדיבות איגוד הג’ודו בישראל

פיטר פלצ'יק החל את יום הקרבות מול אוטבק טוראבוייב האוזבקי, 15 שניות בתוך הגולדן סקור הצליח פיטר לזרוק בוואזרי שזיכה אותו בניצחון. ברבע הגמר גבר הישראלי על גונצ'יגסורן באטקחיואג ממונגוליה, ובחצי הגמר נוצח בידי מיכאל קורל ההולנדי, שהשיג וואזרי, שמר עליו עד לסיום והעפיל לגמר. בקרב על הארד ניצח הישראלי את סירבאן הרומני.

צילום: עודד קרני. באדיבות איגוד הג’ודו בישראל

שר התרבות והספורט חילי טרופר סיבח את הנבחרת: ״יממה מצוינת בגרנד סלאם תל אביב! ברכות לרז הרשקו, פיטר פלצ'יק וטוהר בוטבול על זכייתם במדליות הארד, למאמנים, לאיגוד ולכל הנבחרת על המקצוענות והנחישות לאורך כל התחרות. עם האנרגיה המרגשת של הקהל, אנו נועלים גראנד סלאם תל אביב מדהים שהסב לנו גאווה רבה.”

Back to top button