צרכנות

עברת תאונה המלווה בנזקי גוף, איך מתמודדים עם חברת הביטוח?

אחת מהתמודדויות הקשות ביותר מבחינתכם לאחר תאונה היא ההתמודדות עם חברת הביטוח. חברת הביטוח מצידה תעשה הכל על מנת למזער נזקים אך אתם מהצד השני לא יכולים להתפשר על הנושא הזה בעת הגשת התביעה. ביטוח נועד על מנת לכסות אתכם ולספק לכם הגנה כאשר התרחש מקרה ביטוח. לכן פנינו אל אלעד רייך עורך דין על מנת שיסביר לנו כיצד להתמודד עם חברות הביטוח השונות. נדגיש כי מדובר במקרה שבו התרחשה תאונת דרכים המלווה בנזקי גוף שונים.

צילום:freepik

סבלנות חשובה מאוד להצלחה

אל תצאו מנקודת הנחה כי החפזון יביא אתכם להשיג את המטרה שאותה הצבתם לעצמכם. ככל שתהיו יותר סבלניים, כך תוכלו לדעת כי אתם תשיגו את כל מה שמגיע לכם במסגרת הפוליסה שלכם עם חברת הביטוח. חברת הביטוח תנסה להביא אתכם לפשרה המהירה, אך אתם צריכים להראות לה כי יש לכם סבלנות יתרה ולהתייעץ עם עורך דין בטרם חותמים על כל מסמך מול חברת הביטוח. מומלץ, כי הפניה הראשונית לחברת הביטוח תעשה באמצעות עורך דין בעל נסיון בתביעות מול חברות הביטוח, וזאת לאור פערי הידע בין המבוטחים לבין עובדי חברת הביטוח. עורך דין בעל ניסיון וידע בתחום ילווה אתכם המבוטחים עד לקבלת תגמולי הביטוח תוך מתן מענה לפערי הידע.

 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אל תתרגשו אם התביעה נדחית

קחו בחשבון כי במידה ותביעתכם לפיצוי נדחית אין המדובר בסוף דבר וכי מומלץ להתייעץ עם עורך  בעל ידע בתבתיעות ביטוח אשר יבחן את נסיבות דחיית התביעה בהתאם לחוק ולפסיקה.  אתם מבחינתכם צריכים להילחם על מה שמגיע לכם, ולהתייעץ עם עורך דין בעל נסיון בתביעות ביטוח אם התביעה נדחית. מומלץ לפנות לחברת הביטוח עם ייצוג של עורך דין,.לכן אם אתם מעוניינים להגיש תביעת ביטוח, רצוי מאוד שלא תעשו את זה באופן עצמאי.

 

תדאגו לצרף את כל המסמכים לתביעה

כל חברת ביטוח מביאה איתה דרישות שונות כאשר היא מטפלת במסמכים שונים. על מנת למנוע בעיות כאלה ואחרות מוטב לכם לצרף את כל המסמכים הנדרשים לתביעה. כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו התביעה תידחה או תתעכב ללא כל סיבה מוצדקת. תשאלו מראש את הנציגים אילו מסמכים אתם צריכים לצרף לתביעה על מנת למנוע עיכובים מיותרים. אך תזכרו כי אתם מבחינתכם יש לכם את כל הזמן שבעולם, ואף אחד לא ימנע מכם לקבל את מה שמגיע לכם. מומלץ, כי כבר הפניה הראשונית לחברת הביטוח תעשה באמצעות עורך דין בעל ידע וניסיון בתביעות ביטוח.

 

פנו לעורך דין תביעות ביטוח כבר בתחילת הדרך

 

רוצים לנסות לנהל את התביעה לבד? קחו בחשבון כי במקרה הזה התועלת תהיה פחות אפקטיבית. הרי אין לכם את הידע ואין לכם את הניסיון הדרוש להתמודד מול חברות הביטוח. כל חברת ביטוח מביאה עורכי דין בעלי ניסיון שינהלו את התביעה מהצד שלהם. אתם צריכים לדעת כי גם מהצד שלכם יש עורך דין מנוסה שידע להשיג את מה שמגיע לכם. רק עורך דין  בעל נסיון בתביעות ביטוח יאפשר לכם לנהל את התביעה ואת ההתמודדות מול חברת הביטוח כפי שצריך.

Back to top button