בריאותמבזקים

22.2.22 בשעה 2:22: תאריך מושלם ליולדת ולמיילדת בביה"ח מאיר

מזל טוב גדול לרעות וארי גלובוף מכפר סבא שילדו את בתם השנייה הלילה (שלישי) בחדרי הלידה במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית בשעה 2:22 בדיוק ולא סתם- עם המיילדת המדהימה אורית גלבשטיין שילדה בעצמה את בתה שי-לי בדיוק באותו התאריך בחדרי הלידה במאיר בשנה שעברה.

"ממש לא תכננו את זה אבל יצא שהתינוקת שלנו נולדה בתאריך ושעה מיוחדים היום לפנות בוקר" מספרים הזוג גלובוף, "ואפילו זכינו לקבל את חדר 2 במחלקת אם ילוד כדי להשלים את המספר הזוגי המבורך הזה".

"תאריך הלידה שלי היה בכלל ב- 13 לפברואר ולאחר השעה חצות כבר התחלנו לצחוק שהתינוקת כנראה מחכה לשתיים בלילה. בשעה 2:21 אורית המיילדת צחקה איתי ואמרה שיש לי בדיוק דקה כדי לתפוס את השעה המדויקת. אורית הייתה מהממת ממש ומקצועית לאורך כל הלידה ודאגה לנו בכל רגע. אחותה הגדולה של התינוקת החדשה שלנו שבעצמה חגגה שנתיים רק לפני חודש מחכה גם היא בהתרגשות לתוספת המתוקה החדשה למשפחה", מספרים בני הזוג.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אורית גלבשטיין, מיילדת בחדרי הלידה במרכז במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית, אמרה: "זה באמת היה רגע מטורף. בגלל ששנה שעברה ילדתי את שי-לי האהובה שלי שחוגגת היום בדיוק שנה באותו תאריך מיוחד, תהיתי מי תהיה היולדת שאסגור איתה מעגל בתאריך ובשעה האלה וזכיתי לקבל זוג כל כך מיוחד ולידה כל כך מעצימה".

רעות גולובוף, התינוקת החדשה במשפחה, והמיילדת אורית גלבשטיין. צילום: דוברות מאיר

Back to top button