מבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה על מעצר אוהדי הפועל ת"א: "השליכו כסאות, כוסות וצינור כיבוי אש"

במשטרה הגיבו לטענות בדבר אלימות מוגזמת כלפי אוהדי הפועל תל אביב בסיום המשחק מול מכבי חיפה אמש (שני) באצטדיון סמי עופר בחיפה.

לפי המשטרה, "השוטרים ביצעו חסימות בכבישים המובילים לאצטדיון וערכו חיפוש על האוטובוסים שהובילו את האוהדים למגרש. במסגרת החיפוש תפסו השוטרים כלי תקיפה רבים שהאוהדים התכוונו להכניס עמם לאצטדיון והחרימו אותם. השוטרים ליוו את האוהדים שברשותם נתפסו כלי התקיפה עד לכניסה לאצטדיון, לשם שמירה על ביטחונם וחייהם של האוהדים."

עוד נמסר כי, "במהלך המשחק עשרות אוהדים, השמיעו קללות ונאצות נגד השוטרים שעבדו באצטדיון ירקו עליהם ודחפו את גדרות המשטרה שהיו במקום. עם השמע שריקת הסיום של המשחק, החלו האוהדים לעקור ממקומם עשרות כסאות אותם השליכו לעבר היציע של הקבוצה היריבה והגיעו שוטרים על מנת לפזר את האוהדים, החלו האוהדים להשליך לעבר השוטרים ואנשי הצוות שעבדו במקום, כסאות, כוסות, בקבוקים וחפצים שונים ואף צינור כיבוי אש שעקרו ממקומו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

השוטרים עצרו שני אוהדים, קטין ובגיר, שעל פי החשד היו מעורבים בהתפרעויות האלימות, כל זאת בזמן שמושלכים לעברם כסאות וחפצים שונים. כאמור, החשודים נעצרו והועברו לחקירה בתחנת משטרת חיפה, כאשר בתום החקירה החשודים שוחררו בתנאים מגבילים ובהם הרחקה למשך 30 ימים ממגרשי כדורגל. החקירה נמשכת.

לסיום נמסר: "משטרת ישראל תפעל ביד קשה כנגד כל מקרה אלימות והפרת סדר ותמצה את הדין עם אלו הבוחרים להפוך את חווית הספורט לאירוע אלים."

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button