מבזקיםפוליטי / מדיני

השר אבידר מתפטר מהממשלה: "אין לבנט מחוייבות לקיים את הרוטציה"

השר אלי אבידר (ישראל ביתנו) הודיע היום (שלישי) במסיבת עיתונאים על התפטרותו מהממשלה וחזרתו לכהונה כחבר כנסת. חזרתו לכנסת תהיה משמעותית, שכן הממשלה עומדת על חודו של רוב של 61 חברים, כך שלקולו של אבידר תהיה השפעה לא מבוטלת.

השר המתפטר אבידר אמר: "לפני מספר דקות הגשתי את מכתב ההתפטרות מהממשלה. אמרתי אחרי המינוי שאמשיך בתפקידי כל עוד יהיה תוכן – וכעת אני מקיים את הבטחתי. ההתפטרות הזו מגיעה לפחות שלושה חודשים מאוחר מדי. מאז שהמינוי לשר המודיעין הפך ללא רלוונטי, התבקשתי להישאר, הציעו לי לבנות משרד, תפקידים יוקרתיים וסירבתי מיד. לא באתי לפוליטיקה לתפקידים יוקרתיים".

אבידר המשיך: "ההתפטרות שלי לא מפתיעה אף אחד. מדיניות הממשלה בחודשים האחרונים הפכה את ההישארות שלי בממשלה לבלתי נסבלת. המתנתי כדי לא לזעזע. עשיתי את המקסימום בממשלה הנוכחית וכעת אעשה בכנסת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אבידר תקף את רה"מ בנט: "אין לו כל מחויבות לקיים את הרוטציה. הוא עשה אקזיט והפך לראש ממשלה. כל השאר לא חשוב. שקד מכתיבה לו מה לעשות".

לסיום אמר: "אדאג שהממשלה תעמוד בהבטחות לציבור. אני גאה שבמהלך חברותי בממשלה, הייתה לי הזכות לעצור את הכנסת השב"כ לטלפונים ואת המהלך לאשר זאת בחקיקה בכנסת. גאה שתרמתי לאישור ועדת חקירה לנושא הצוללות. גאה שלא הסכמתי שממשלת השינוי לא תכריח אזרחים לענוד צמידים בכניסה לקניונים".

צילום: ערוץ כנסת

Back to top button