חדשות הארץמבזקים

השרה שקד בביקור בהתיישבות הצעירה: ״פועלים להסדיר את החשמל, זה תנאי בסיסי"

שרת הפנים, איילת שקד ביקרה היום (שלישי) ביישוב אביגיל בהתיישבות הצעירה יחד עם ראש מועצה איזורית הר חברון, יוחאי דימרי, יו״ר סיעת ימינה, חה״כ ניר אורבך ותושבי היישוב.

השרה שקד אמרה: ״היישוב אביגיל הוא ישוב שאני מלווה באופן אישי כבר הרבה מאוד שנים, אנחנו פועלים בהובלת שר הביטחון להסדיר את החשמל- זה התנאי הבסיסי וגם להסדיר את ההתיישבות כולה ולמנוע השתלטות של פלסטינים בשטחי C״.

צילום: מאיר אליפור

יו״ר סיעת ימינה, ח״כ ניר אורבך, ציין: "אנחנו פה לא רק באירוע התיישבותי, ציוני, אלא בעיקר באירוע ביטחוני. ההתיישבות הצעירה היא החומת מגן ביננו לבין ההשתלטות הערבית על שטחי C והיא שומרת לנו על הנגב”.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מאיר אליפור

יו״ר מועצה איזורית הר חברון, יוחאי דימרי, הוסיף: "מודה לשרת הפנים, איילת שקד ולח״כ ניר אורבך. המשימה פה היא משימה לאומית של כולנו בשמירה על אדמות הלאום ושמירה על התושבים שגרים בהתיישבות הצעירה."

דוד קרנטי, תושב הישוב אביגיל, אמר: ״שמחים מאוד בחיבוק של השרה שקד ובביקורים החוזרים והנשנים שלה ומחכים לשמוח במימוש ההבטחות לחיבור חשמל ולהקצאת אדמות המדינה לטובת חקלאות והתיישבות כדי לעצור את סיפוח וההשתלטות נפלסטינית על מדינת ישראל״.

צילום: מאיר אליפור
צילום: מאיר אליפור

Back to top button