צרכנות

7 היתרונות של השיווק הדיגיטלי לעסקים

מתלבט האם לקדם את העסק שלך באינטרנט? לפניך 7 הסיבות מדוע כל עסק חייב להשקיע בשיווק דיגיטלי

כבעל עסק בוודאי יצא לך לשמוע לא אחת את המונח "שיווק דיגיטלי".
זהו שיווק באמצעות אינטרנט הכולל מגוון רחב של טקטיקות. כמו למשל:  שיווק ברשתות חברתיות, קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל, שיווק בדואר אלקטרוני, שיווק שותפים ועוד.
אתה בטח מכיר עסקים רבים שנעזרים בשירותי סוכנות לשיווק דיגיטלי. אם עד היום לא באמת הצלחת להשתכנע מדוע כדאי להשקיע כסף וזמן על אסטרטגיית השיווק הזאת, אז כדאי שתמשיך לקרוא את המאמר.
מסקרן אותך לדעת כיצד שיווק דיגיטלי לעסקים יקדם את העסק שלך? אתה תוהה לעצמך מה התועלת של שיווק דיגיטלי? אתה מתלבט האם לא עדיף לבחור בפרסום באמצעים מסורתיים כמו טלוויזיה, עיתון או רדיו?
אז הנה לפניך כל הסיבות מדוע אתה חייב עוד היום לחזק את הנוכחות האינטרנטית שלך באמצעות שיווק דיגיטלי באינטרנט:

קרדיט יח"צ

1. חיזוק הנאמנות של הלקוחות הקיימים

אתה בטח יודע שהעלות של משיכת לקוחות חדשים היא גבוהה יותר לעומת שמירה על לקוחות קיימים. לקוח נאמן ומרוצה יבצע בעתיד רכישות נוספות. בנוסף, הוא ימליץ על השירותים או המוצרים שלך לחברים וכך יסייע לך להגדיל את המכירות. לכן, חשוב מאוד לחזק את הנאמנות של הלקוחות למותג שלך.
הדרך לעשות זאת היא באמצעות שיווק דיגיטלי לעסקים. אחת הטקטיקות היעילות לחיזוק הקשר עם הלקוחות, היא על ידי שליחת מיילים.
המיילים יכולים לכלול קופוני הנחה בלעדיים לרכישת המוצרים שלך.
כך, הלקוחות שלך ירגישו מוערכים וירכשו ממך שוב ושוב.
רשתות חברתיות הן דרך נוספת לחזק את האינטראקציה עם הלקוחות ולהגביר את המעורבות שלהם. תוכל לפרסם פוסטים עם עדכונים על מבצעים או מוצרים חדשים, להעלות סקרים ולקבל משוב ממנו תלמד כיצד לשפר את העסק שלכם. בנוסף, תוכל לתת מענה ללקוחות באמצעות הודעות פרטיות בעמוד העסקי.

קרדיט יח"צ

2. הגעה לקהל היעד הנכון

שיווק דיגיטלי לעסקים יוצר מהפכה משום שהוא מאפשר לפנות בדיוק לאנשים שמתעניינים ומחפשים את המוצרים או השירותים שלך.
לעומת זאת, פרסום באמצעי מדיה מסורתיים כמו טלוויזיה, עיתון ורדיו, אינו מאפשר טרגוט מדויק של קהל היעד. אין לך באמת שליטה על מי יצפה בפרסומת בטלוויזיה. לכן, אתה עלולים להגיע לאנשים שהשירותים או המוצרים שלך כלל לא רלוונטיים עבורם.
באמצעות פלטפורמות שיווק דיגיטלי באינטרנט תוכל לפלח את קהל היעד לפי מאפיינים דמוגרפיים כמו מין, גיל, מיקום ותחומי עניין.
ניתן להשתמש בנתונים האלה כדי להציע לגולשים מוצרים או שירותים ספציפיים שהם עשויים להתעניין בהם.
אחרי שערכת מחקר שוק על קהל היעד שלך ואתה יודע מהם המאפיינים שלו, תוכל לקבוע שהמודעות שלכם ברשתות החברתיות יוצגו אך ורק למשתמשים שעונים להגדרת קהל היעד.
כך, תגדיל את הסיכויים שהגולשים ילחצו על המודעה שלך, ותמיר את אותם גולשים ללקוחות חדשים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

3. חיסכון גדול בכסף

לא תאמין כמה כסף תוכל לחסוך אם תחליט להשקיע בשיווק דיגיטלי במקום בפרסום באמצעי מדיה מסורתיים. פרסום בטלוויזיה, עיתון ורדיו, מיועד בעיקר לעסקים גדולים עם כיס עמוק. מעבר לכך, לא תמיד הפרסום מניב להם את התוצאות הרצויות ומחזיר את ההשקעה.
לעומת זאת, השיווק הדיגיטלי מאפשר גם לעסקים קטנים להגיע לאלפי ומיליוני לקוחות מדי יום. זאת, בהתאם לתקציב שלהם – אם למשל החלטת לקדם את האתר שלכם בקידום ממומן בגוגל, אין צורך לרכוש שטח פרסום באלפי שקלים. תוכל לקדם את העסק שלכך גם במאות שקלים בודדים ולהגיע לחשיפה גבוהה. ניתן גם לבחור באסטרטגיית שיווק דיגיטלי באינטרנט ללא תשלום כמו קידום אורגני בפייסבוק. כך, תקדם את העסק שלך מבלי להיכנס לחובות.

4. מדידת הישגי הקמפיין הפרסומי  

שיווק דיגיטלי, בניגוד לשיווק מסורתי, מאפשר לך למדוד את ההישגים של הקמפיין הפרסומי שלך בזמן אמת. כך, תוכל לחסוך כסף ולהשיג יותר לידים.
עסקים רבים שמפרסמים בטלוויזיה, עיתון או רדיו, נתקלים באותה בעיה: קשה להם לדעת עד כמה הקמפיין הפרסומי שלהם באמת עובד. כדי להבין האם ההשקעה שלהם בפרסום אכן השתלמה, הם יצטרכו לבזבז זמן יקר ולשאול כל לקוח חדש איך הוא הגיע אליהם.
שיווק דיגיטלי לעסקים פותר את הבעיה הזאת: הוא מאפשר למדוד באופן מדויק את תוצאות הקמפיין שלך. לכל קמפיין קיימת מערכת מעקב – ממערכת הפרסום ברשתות החברתיות ועד קידום אורגני בגוגל. באמצעות כלים שונים לניתוח הקמפיינים, תוכל לדעת כמה אנשים נחשפו לפרסום שלכם, כמה לחצו על המודעות, כמה ביצעו רכישה באתר וכמה מהם השאירו את פרטי הקשר שלהם.
כך תגלה בזמן אמת האם הקמפיין שלך עושה את העבודה. אם התוצאות מאכזבות, אפשר לנסח מחדש את המודעה או לעצור את הקמפיין ולחסוך כסף רב. שיפור הקמפיין תוך כדי תנועה יוביל לתוצאות טובות יותר ולהשגת לידים רבים.

סרטון: שיווק דיגיטלי – הדרכה מה היתרונות של השיווק הדיגיטלי לעסקים

 

5. הגעה לקהלים מרוחקים 

העולם הפך לכפר גלובלי בזכות האינטרנט. אם בעבר אנשים קנו רק בחנות שנמצאת סמוך למיקום הפיזי שלהם, הרי שהיום באמצעות פרסום ניתן להגיע ללקוחות פוטנציאליים שנמצאים בקצה השני של הארץ ואף לכבוש קהל הנמצא מעבר לים.
שיווק דיגיטלי באינטרנט מאפשר לך לחשוף את העסק שלך לכל מי שיש לו רשת אינטרנט, לא משנה היכן הוא מתגורר. כך, ניתן להרחיב את קהל היעד שלך, להעלות את המודעות למותג שלך בפני לקוחות פוטנציאליים שלא מכירים אתכם ולהגדיל את המכירות ואת ההכנסות.

6. חיזוק תוצאות השיווק מסורתי

לא תמיד יש צורך לבחור בשיווק דיגיטלי על פני שיווק מסורתי. למעשה, שיווק דיגיטלי לעסקים מגדיל את התוצאות של טקטיקות שיווק לא מקוונות כמו טלוויזיה, רדיו, טלמרקטינג, שלטי חוצות ועוד.
דמיין שאתם נוהג ברכב שלך ומאזין לרדיו. לפתע ברקע נשמעת פרסומת של מותג מטבחים חדש ומבטיח. אתה במקרה זקוק להחלפת המטבח הישן שלך ותשמח לשמוע עוד על מותג המטבחים. אילו סגנונות מטבח קיימים בו? מה המחירים? איך נראים המטבחים? פרסום ברדיו הוא קצר מאוד ולא יוכל לתת לך מענה לשאלות האלה. אבל אם תחפש בגוגל את מותג המטבחים, תוכל להגיע לאתר של החברה וכך להכיר אותה טוב יותר.
אז אם אתה מחליט להשקיע בפרסום בשיטות מסורתיות, קהל היעד שלך ששמע על העסק שלך לראשונה ברדיו או בטלוויזיה, יוכל למצוא אותך שוב בקלות באמצעות שיווק דיגיטלי.

קרדיט יח"צ

7. אם אתה לא שם, אתה לא קיים

כיום, רבים מהאנשים מבצעים חיפוש ברשת לפני שהם רוכשים מוצר. חשוב לדעת שתוצאות החיפוש של גוגל הן מוגבלות ומציגות אך ורק אתרים הנחשבים למומחים בתחומם. אלו אתרים שפונים לשירותיה של סוכנות לשיווק דיגיטלי, משקיעים בשיווק דיגיטלי באינטרנט ומבצעים אופטימיזציה נכונה לאתר שלהם.
התחרות בכל הענפים היא גדולה במיוחד, ואם אתם רוצים להביס את המתחרים שלכם ולא לאבד את הלקוחות, אתם חייבים לקחת חלק במשחק ולחזק את הנוכחות הדיגיטלית שלכם.

לסיכום:

אז עכשיו כשהשתכנעתם מדוע שיווק דיגיטלי הכרחי להצלחת העסק שלכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו – סוכנות שיווק דיגיטלי מהמובילות בישראל. אנחנו ב"פאוור מדיה" נשמח להעניק לכם שירותי שיווק דיגיטלי לעסקים.
השירות שלנו כולל בין היתר פרסום פוסטים ממותגים וממונים ברשתות חברתיות, קידום אתרים אורגני של האתר שלכם בדפי תוצאות החיפוש של גוגל, פרסום קמפיינים ממומנים בגוגל, ושליחת ניזולטרים מעוצבים ופרסומות באמצעות המייל.
צרו עמנו קשר ואנו נסייע לכם להשיג יותר לידים ולהגדיל את המכירות וההכנסות שלכם

Back to top button