צרכנות

אקססוריז למטבח כפרי: לא רק אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

כמה אנו אוהבים חופשות כפריות. לנסוע במרחבים המהפנטים של דרום צרפת, למצוא אכסניות בוטיק חמימות ולהתארח במקומות אותנטיים ואינטימיים. כל מי שהיה בחופשה מסוג כזה, זוכר את המטבחים המעוצבים בקפידה על שלל האביזרים הנלווים אליהם. כאשר אנו ניגשים לעצב את המטבח הכפרי שלנו, אנחנו מחפשים משהו שיזכיר את אותם מוקמות קסומים בהם ביקרנו. אבל איך? התשובה היא בעזרת האקססוריז הנכונים. הכתבה תציג אילו אקססוריז מתאימים למטבח כפרי והופכים אותו למה שהוא.

את לב הבית חשוב לעצב בקפידה

אין מה לומר, המקום בו הרגש, היצירתיות והאנרגיה הולכים ברוב הבתים, הוא בלי ספק המטבח. יש בו משהו מיוחד, שדואג למשוך אותך אליו, ולא, אנחנו לא מדברים על המקרר. מטבח צריך להיות מזמין, נעים וביתי. עליו להשרות אנרגיות נעימות, ליצור אווירה ייחודית של ריחות טעמים, ולהוות מקום מפגש אהוב על בני המשפחה לזמן איכות יחד. על מנת להפוך את המטבח לקונצנזוס של הבית, יש לעצבו בקפידה. בחירה בעיצוב של מטבח כפרי עשויה ללא ספק להפוך אותו לכזה. ישנן חברות מטבחים מעוצבים רבות, שעשויות להגשים את חלומכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כוחו של המטבח הכפרי

העיצוב הכפרי כבש את העולם בסערה, וכיום רבים שואפים לעצב את מטבחם בסגנון הכפרי, המעניק חמימות מיוחדת שאין לה תחליף. ארונות מעוצבים מעץ, מגירות אלגנטיות, גימור מדויק להפליא – הכול משתלב בהרמוניה פסטורלית שקשה להסביר במילים. לא פלא שהמטבח הכפרי הוא המילה האחרונה בעיצוב מטבחים, וככזה הוא השתכלל פלאים. כעת, הוא מציע שילוב מנצח של קלאס אירופאי וכובש יחד עם החדשנות הטכנולוגית הנדרשת במטבח של שנת 2022.

לא רק אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

אין ספק שמטבח כפרי מרשים מאוד ביופיו. אך כמו שכל בית מעוצב זקוק לכמה תמונות על הקיר, ציורים מיוחדים או יצירות אומנותיות ש"ינעימו את העין" ויהפכו אותו לביתי, כך גם המטבח זקוק לאביזרים הנלווים שיהפכו את חוויית העיצוב שלו לשלמה. עיצוב מוקפד שיתכתב עם השפה אותה אתם מבקשים להנחיל למטבח שלכם, תעצים את יופיו וייחודו.

הטבעיות היא המפתח

כוחו של המטבח הכפרי הוא השימוש בחומרים טבעיים המעניקים את המראה אורגני שלו. מציאת אקססוריז כמו אריחים או יצירות קרמיקה בצבעים עדינים של כחול, צהוב בגווני קש, אדמה חומה או שקיעה זהובה, כבר יעזרו לכם להכניס את צבעי הטבע אל המטבח. בחירה בידיות למגירות הניחנות בגוון מעט חלוד וישן, בצבעי כתום כהה ונחושת, תעניק את האותנטיות המדויקת ביותר לאווירה אותה אתם מבקשים ליצור בעיצוב המטבח הכפרי שלכם.

גופי תאורה מסוגננים

אור הוא אלמנט חשוב ביצירת החמימות הביתית המתבקשת במטבח הכפרי. ישנם גופי תאורה אלגנטיים בעלי חיפויי עץ, כהים או בהירים, שתלייתם מעל האי הכפרי שבמטבח שלכם עשויה להעניק את הנגיעה המושלמת בעיצוב המטבח. ככל שתעשו שימוש בגופי תאורה בסגנון וינטאג', המשלבים עץ מאסיבי עם גופי תאורה עדינים, כך תתעצם החוויה שבכניסה למטבח כפרי מואר ואינטימי.

מטבח כפרי נורדי או בסגנון פרובנס – הכול נמצא באקססוריז

באם בחרתם במטבח כפרי נורדי בהיר או עץ חום בגוונים עמוקים בסגנון פרובנס, כל מי שייכנס למטבח ירגיש שהוא בחופשה באירופה. ניתן למצוא אביזרים רבים שיעצימו את החוויה, כמו כדי חלב מסוגננים בכחול ותכלת, סלסלות קש מעוצבות, קרשי חיתוך עתיקים וכן ארגזי לחם וצנצנות קפה עם כיתובים בצרפתית או בשפה זרה אחרת. הבחירות הקטנות הן שיביאו אתכם אל התוצאה הרצויה.

לסיכום, עולם העיצוב הוא ללא ספק בלתי נגמר. כל שתבקשו ליצור אפשרי, כמובן שבמסגרת התקציב שבחרתם לעצמכם. עיצוב מטבח כפרי היא בחירה פופולרית ומוצלחת ונחשבת למניה בטוחה בעולם עיצובי המטבח, אך חשוב להבין את כוחם של האקססוריז שהופכים אותו ממטבח של אולם תצוגה, למטבח של בית.

צילום: pixabay

Back to top button