מבזקיםמשפטי/פלילי

7 תושבי ירושלים מואשמים בריב משפחות: "אחד הנאשמים דרס חלק מבני המשפחה"

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד אמיר קרש (25), אחמד קרש (27), וליד קרש (33), מחמוד נאצר (34), מוחמד נאצר (23), והיב נאצר (48) וטארק נאצר (22), תושבי ירושלים, בני שתי משפחות שתקפו אחת את השנייה לפני כחודש.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אייל לידני, לפני כחודש החלו להתקוטט שניים מבין הנאשמים, בני שתי משפחות המתגוררות בשכנות, באמצעות חפצים שונים. בהמשך הצטרפו לקטטה הנאשמים האחרים, בני משפחותיהם, תוך שימוש במוט ברזל, ספסל, אבנים, אלות, סכינים וכלי תקיפה נוספים. בנוסף, אחד הנאשמים דרס חלק מבני המשפחה האחרים ואף חלק מבני משפחתו. כאשר הגיעו שוטרים למקום וניסו לעצור את אחד הנאשמים הוא התנגד למעצר ואף נשך את אחד השוטרים. במעשיהם של הנאשמים נגרמו להם חבלות ופציעות רבות והם נזקקו לטיפול רפואי.

כתב האישום מייחס לנאשמים (כל אחד על פי חלקו) ביצוע עבירות של תקיפה סתם, תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות, פציעה, ניסיון חבלה במזיד ברכב, חבלה בכוונה מחמירה בצוותא , חבלה בכוונה מחמירה, תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות ותקיפה הגורמת חבלה של ממש. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

Back to top button