טכנולוגיהמבזקים

הטכנולוגיה הישראלית לטיהור וניהול איכות אוויר תשולב בבניינים ובתים חכמים

חברת אורה אייר, המייצרת ומשווקת מתקנים לטיהור אוויר בחללים סגורים כולל מנגיפי הקורונה, חתמה על הסכמים אסטרטגיים עם הקונצרן הקנדי טלוס, ששוויו 32 מיליארד דולר, ועם חברת Specs מדרום קוריאה וקנדה לשיווק והפצת מוצרי החברה במדינות אלו.

חברות הענק מקנדה ודרום קוריאה פועלות בתחומי הבתים והבניינים החכמים עם התמקדות בפתרונות ירוקים ותשלבנה את הטכנולוגיה הישראלית בפרויקטים. בנוסף הן תשמשנה זרוע השיווק וההפצה באותן מדינות ויובילו התקנות בפרויקטים ציבוריים, בתי חולים ומרפאות, כלי תחבורה, מוסדות לימוד ובתים פרטיים.

אביעד שניידרמן, מנכ"ל אורה אייר: "ההסכמים החדשים עם דרום קוריאה וקנדה הינם צעד נוסף בהתפתחות הגלובלית של החברה. שתי המדינות הנמצאות בחוד החנית מבחינת פיתוח וטכנולוגיות – בחרו בנו כדי לספק פתרונות הגנה בריאותיים. הקנדים, הקוריאנים ומדינות רבות נוספות הציבו את נושא איכות האויר במקומות סגורים בסדר עדיפות גבוה ומובילים שינוי תפיסתי בסטנדרטים בתחום זה, מתוך הבנה שזו רק שאלה של זמן עד שנצטרך להתמודד עם מחלות נגיפיות חדשות. אנחנו נרגשים מההסכמים שיאפשרו לנו להגיע למספר רב של בתים, משרדים, מרפאות ומבנים רבים נוספים בשני שווקי היעד האלו בעזרת שותפינו החדשים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המתקנים של אורה אייר המיוצרים בישראל פועלים בטכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית של מספר שכבות טיהור כולל סינון חלקיקים גדולים וקטנים שנישאים באוויר, עיקור רכיבים חיים וחיטוי והתוצאה היא הפחתת מספר הנגיפים והחיידקים בחללים סגורים ב-99.97%. בנוסף הם מסלקים עובש, טפילים, רעלנים ותרכובות אורגניות מרחפות תוך ביצוע תחלופה מלאה של האוויר מספר פעמים בשעה. המשתמשים יכולים באמצעות פלטפורמה ייעודית לעקוב אחר נתוני האוויר ולקבל התראה על חריגה, שעלולה לנבוע מעשן או גורם מזהם אחר, גם כשהם במקום מרוחק ולטפל במפגע.

מתקני אורה אייר פועלים בעשרות אלפי בתים פרטיים, גני ילדים, בתי ספר, מלונות, בתי חולים, אוניברסיטאות, אוטובוסים, רכבות ומקומות עבודה במעל 50 מדינות ברחבי העולם, כולל בארה"ב, אירופה ובמזרח הרחוק. בימים אלו נמצאת החברה במהלך של התקנת אלפי יחידות בבתי ספר בישראל במסגרת פרויקט שמובילים משרד החינוך והרשויות המקומיות אשר תוקצב בהיקף של 100 מיליון ש"ח.

חברת Aura Air , שנסחרת בבורסה בתל אביב, פועלת בתחום העולמי של טיהור אוויר שהיקפו נאמד ב-9 מיליארד דולר. החברה הוקמה על ידי האחים אביעד ואלדר שניידרמן. בין המשקיעים בה יונתן קולבר, אסי טוכמאייר וחברת אשטרום. יו"ר החברה הוא יובל ברונשטיין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי לשעבר.

הטכנולוגיה הישראלית לטיהור וניהול איכות אוויר תשולב בבניינים ובתים חכמים
צילום: אורה אייר

Back to top button