חדשות הארץמבזקים

הצעירה שנהרגה בתאונת הדרכים באילת תובא מחר למנוחות בשעה 12:00 בעיר

גיא שביט, בת 18, נפצעה היום (חמישי) באורח קשה בתאונת הדרכים הקטלנית באילת, בה נפגעה מאוטובוס בשדרות חטיבת הנגב בעיר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים יוספטל בעיר. כעבור מספר שעות מותה נקבע בבית החולים.

גיא שביט ז"ל

החובשים של מד"א, איתי איזנקוט ואור מאיר מימון, סיפרו: "הגענו למקום התאונה תוך מספר דקות וראינו את הצעירה שוכבת מחוסרת הכרה על הכביש לאחר שנפגעה מאוטובוס. הענקנו לה טיפול רפואי מתקדם בשטח שכלל חבישות וקיבועים, העלינו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשהיא במצב קשה, מורדמת ומונשמת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מותה הטרגי של גיא שביט ז"ל, גרר תגובות כואבות מצד רבים באילת, אשר הביעו את ייגונם בפוסטים רבים שנכתבו לזכרה בחשבונות הפייסבוק שלהם. הלוויתה תיערך מחר בבית העלמין בעיר.

הנהגת ההורים העירונית באילת שיתפה פוסט בו נכתב: "הנהגת ההורים העירונית באילת משתתפת בצערם הגדול של חבר הנהגת ההורים אבי שביט ומשפחת שביט במות בתם גיא שביט. הלב מסרב להאמין והכאב קשה מנשוא…"

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button