חדשות חוץמבזקים

שר ההגנה של אוקראינה לאזרחי רוסיה: אל תשלחו את יקירכם למות!

שר ההגנה של אוקראינה אולקסי רזניקוב פרסם לפני זמן קצר (שישי) הודעה ובה חיזק את צבא אוקראינה על העמידה שלו מול האויב הרוסי, "אוקראינים יקרים! יותר מ-40 שעות של לחימה מול הכובשים הרוסים הוכיחו שיש לנו את הצבא החזק ביותר באירופה ולוחמים אמיצים. אנחנו ידענו זאת ועכשיו כולם ראו את זה והתחילו להפנים את זה."

"המגינים שלנו בכל דקה במאבק ההירואי שלהם משנים את הגישה של העולם כלפי אוקראינה." אמר רזניקוב והוסיף, "זה גורם להם יותר לתמוך בנו. האוקראינים בוחרים עכשיו את העתיד שמגיע להם מזמן. שלנו ולכל אירופה. בטוח שננצח! תהילה לאוקראינה! תהילה לצבא האוקראיני!" אמר שר ההגנה האוקראיני לבני עמו.

"עכשיו אני רוצה לפנות לתושבי הפדרציה הרוסית." המשיך רזניקוב "במיוחד לנשים, אמהות, חברות של חיילים וקצינים רוסים. בעוד כמה ימים של לחימה באוקראינה יושמדו כמה שיותר כוחות של הצבא הרוסי, אלפי אלפים. ממשלת רוסיה הפכה לרוצחת הרוצחים, לא רק את האוקראינים אלא גם את הרוסים. אנחנו יודעים שכל הבנים נלקחים בדחיפות לצבא בכל רחבי רוסיה, זאת גם ללא כישורי לחימה מינימליים וגם לא מספרים להם לאן הם באמת הולכים ומה מחכה להם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"הסתירו את יקריכם אם הם באמת יקרים לכם." אמר רזניקוב, "אל תשלחו אותם למות! יהרגו אותם מכל חלון בעיר אוקראינית. צאו לרחובות בדרישה להפסיק את המלחמה. בדרישה להוציא את הצבא הרוסי מאוקראינה. אל תפחדו! האמת בצד שלכם. עכשיו עוד אפשר לשנות הכל כדי שלא תתחרטו על זה אחר כך. כשיוודע כל המידע על פשעי המלחמה של הקרמלין, יקירכם יהיו אסירי תודה לכם מאוד."

שר ההגנה של אוקראינה אולקסי רזניקוב

Back to top button