מבזקיםתאונות דרכים

בן 23 נהרג בתאונת דרכים סמוך לכפר הנשיא

צעיר בן 23 נהרג לפני זמן קצר (ראשון) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 8677, סמוך לכפר הנשיא. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה העניקו להם טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה באחד מהם, כאשר בסיומן לא נותר להם אלא לקבוע את מותו של צעיר כבן 23.

בנוסף פינו כוחות הרפואה אישה כבת 28 עם חבלות בבטן ובגפיים התחתונות וילדה בת ארבע עם חבלות בבטן ובראש, שתיהן במצב בינוני.

תמר שלזינגר חובשת איחוד הצלה מסרה: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. למרבה הצער נהג אחד הרכבים נהרג במקום. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לאשה בת 28 ולילדה כבת 4 שנפצעו באורח בינוני. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי התאונה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובש רפואת חירום במד"א מאיר לוי, סיפר: "היינו בסמוך לתאונה כאשר התרחשה. עצרנו בצד הדרך ובזמן שהלכנו לעזור לפצועים חייגנו למוקד 101 של מד"א על מנת להזניק ניידת טיפול נמרץ למקום. ראינו 2 כלי רכב עם פגיעות פח קשות כשאחד מהם הפוך ובתוכו נלכד גבר כשהוא מחוסר הכרה. חילצנו אותו וראינו שהוא סובל מחבלת ראש קשה מאוד, ללא דופק ונשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום. 2 פצועות ישבו על הכביש כשהן בהכרה וסובלות מחבלות בגופן, הכנסנו אותן לאמבולנס ופינינו אותן לבית החולים תוך מתן טיפול רפואי כשמצבן בינוני."

מחקירה ראשונית עולה כי הרכב שהגיע מכיוון כביש 90 סטה מנתיבו ופגע בחזית צד של הרכב הנוסף.

שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום, בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button