חדשות הארץמבזקים

הותר לפרסום: ההרוג הישראלי באוקראינה הוא רומן ברודצקי

הערב (שני) הותר לפרסום כי ההרוג הישראלי באוקראינה הוא רומן ברודצקי תושב ערד, בן 41, די.ג'י ואב לשניים. מבדיקה האירוע עולה כי רומן נורה ברכבו בעת שהיה חלק משיירת רכבים בדרכם מקייב לגבול עם מולדובה. ברכב היו גם רעייתו ושני ילדיו. עוד עולה כי הוא נורה מאש כוחות הצבא האוקראיני לאחר שככל הנראה חשדו שהוא צ'צ'ני.

ממשרד החוץ נמסר כי "רכבו נורה והוא נהרג. מנהלת המחלקה לישראלים בחו"ל שוחחה עם רעייתו, השוהה כעת באוקראינה יחד עם ילדי המנוח. הוריו המתגוררים בישראל קיבלו את ההודעה הקשה. משרד החוץ מבקש להביע את תנחומיו הכנים למשפחה בשעתה הקשה וימשיך לסייע למשפחה ככל שניתן."

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "קיבלתי בצער את הבשורה הקשה על מותו של רומן ברודסקי, אזרח ישראלי, באוקראינה. בשם כל אזרחי ישראל, אני רוצה לשלוח תנחומים לאשתו, לילדיו ולמשפחתו של רומן ז"ל, בארץ ובאוקראינה. אנו ממשיכים לעשות הכל כדי לסייע לישראלים לשוב הביתה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש העיר, תומר גלאם, התייחס לפני זמן קצר למותו של האזרח הישראלי בקרבות בקייב, אשר אמו מתגוררת בעיר אשקלון.

״הצטערתי לשמוע על מותו של האזרח הישראלי, רומן ברודסקי ז״ל, בקרבות בקייב. אמו של האזרח, תושבת אשקלון, ועם קבלת המידע ממשרד החוץ גובש צוות מטעם מינהל הרווחה בעירייה על מנת שיעמוד בקשר עם האם ויסייע בכל הנדרש בשעה קשה זו. בשמי ובשם תושבי אשקלון, אנו שולחים את תנחומינו הכנים למשפחה ומייחלים לימים שקטים ובטוחים יותר״, אמר ראש העיר.

כאמור, עם קבלת המידע ממשרד החוץ יצא צוות עובדים סוציאליים מטעם מינהל הרווחה בעירייה במטרה לאתר את האם שאושפזה במרכז הרפואי ברזילי. הצוות ימשיך לעמוד מקרוב אחר הצרכים של האם ויעמיד לרשותה את כל הסיוע הנדרש.

אזרחים הזקוקים לסיוע או הכוונה מוזמנים לפנות לחדר מצב במשרד החוץ במספרים:

02-5303911
02-5303401
02-5303287
02-5303155

ניתן להמשיך לפנות גם בקווים החמים של השגרירות:

3536 770 67 380+
4216 770 67 380+

במשרד החוץ קוראים לאזרחי ישראל הנמצאים באוקראינה להירשם בלינק הבא: https://survey.gov.il/ru/israelinuk

רומן ברודצקי, הישראלי שנהרג באוקראינה. צילום: פרטי

Back to top button