חדשות חוץמבזקים

עשרות חיילים אוקראינים נהרגו בצפון מזרח המדינה, כוחות רוסים גדולים נעים לעבר קייב

שיירה ארוכה של כלי רכב רוסיים נצפתה עושה את דרכה לכיוון קייב, כך עדכנה הלילה (שלישי) חברת הלוויינים האמריקנית MAXAR. על פי החברה, אורך השיירה עומד על 64 ק"מ, כשאתמול היא עמדה על 27 ק"מ. השיירה, על פי החברה, נמצאת פחות מ- 50 ק"מ מהבירה קייב.

צילום: EPA / SATELLITE IMAGE 2022 MAXAR TECHNOLOGIES

לפי החברה, השיירה מונה מאות כלי רכב צבאיים רוסים, שטרם ידוע מה יעדה- בין אם לחבור לכוחות רוסיים בתוך קייב או לחבור לכוחות רוסיים אחרים לכיתור העיר.

צילום: צילום: EPA / SATELLITE IMAGE 2022 MAXAR TECHNOLOGIES

יותר מ- 70 חיילים אוקראינים נהרגו אמש (שני) בהפגזה רוסית של בסיס צבאי בעיירה אוקטירקה באזור סומי שבצפון-מזרח אוקראינה, כך אמר מושל האזור דמיטרו ז'יביצקי בחשבון הפייסבוק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש עיריית חרקוב סיפר כי ישנם הרוגים רבים בהפגזות על העיר, כולל אזורי המגורים- כולל משפחה שנשרפה בחיים במכוניתה, עם שני הורים ושלושה ילדים.

דובר הצבא האוקראיני טען כי עד כה נהרגו בלחימה 5,710 חיילים רוסים.

דיווח ראשוני מעלה כי מרכז הלוויין של האיחוד האירופי במדריד יתחיל לספק לאוקראינה מידע מודיעיני על תנועות החיילים הרוסיים.

צילום: Irina Rybakova/Press service of the Ukrainian ground forces/Handout via REUTERS

ראש עיריית חרקוב. הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button