חדשות הארץמבזקים

"ממשלת עבאס מממנת את חמאס": מאות מפגינים בשכונת בשמעון הצדיק

מאות מפגינים יהודים הגיעו הערב (רביעי) לשכונת שמעון הצדיק בירושלים, בקריאה נגד ההפקרות הביטחונית לטענתם ובמחאה על החלטת בג"ץ שמפלה יהודים ובזכות הקניין שלהם. המפגינים הניפו שלטים נגד הממשלה ובגנות בית המשפט העליון: "דם יהודי אינו הפקר" ו"ממשלת עבאס מממנת את חמאס".

סגן ראש העיר, אריה קינג, הודה על שהותו של ח"כ בן גביר בשכונה: "בן גביר הגיע לבקשת התושבים, שכל מה שהם ביקשו מהמשטרה זה שני שוטרים שישהו במהלך הלילה עד לאחר הרמאדן כדי לאבטח את המקום, המשטרה לא הסכימה והשיבה שהם לא חברת אבטחה וכמה שוטרים היו פה ב-15 הימים מאז שבן גביר העביר את לשכתו? 60 במשמרת ולפעמים גם 200 שוטרים ומאז אף יהודי לא נפגע', בן גביר שווה גדוד של שוטרים, בזכותו נמנעו פיגועים".

(קרדיט תמונות  חופשי)
צילום: ללא קרדיט

למרות ניסיונות המשטרה להגביל את כניסת עוזריו הפרלמנטרים הודיע בן גביר: "לא אזוז מכאן, עד שתוצב שמירה קבועה במקום כדי לשמור על בטחון התושבים ואנחנו רק באמצע המאבק הצודק ובימים אלו הגשנו בג"ץ נגד המשטרה שאוסרת על היועצים הפרלמנטרים שלי להיכנס".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
(קרדיט תמונות  חופשי)
צילום: ללא קרדיט

עוד הדגיש בדבריו כי "הגיבור האמיתי הוא טל יושבייב ואשתו רעות וילדיהם שמתמודדים מידי יום שכשהם יוצאים מביתם מקללים ומבזים אותם ואין משטרה, כי לא נותנים לשוטרים את ההוראות הנכונות".

(קרדיט תמונות  חופשי)
צילום: ללא קרדיט

בן גביר הוסיף : "יש שלושה שבועות של שקט בשכונת שמעון הצדיק מאז שפתחתי לשכה פרלמנטרית, אני מבקש מכל אחד שיגיע לכאן שעה בשבוע ונאמר לכל השמאלנים שמגיעים לכאן ומקבלים מימון מהחמאס, ירושלים שלנו, מדינת ישראל שלנו, עם ישראל חי". בהפגנה השתתפו ארגוני ימין רבים בינהם, 'קלי"ל', 'ישראל שלי' , אם תרצו' וארגון להב"ה.

(קרדיט תמונות  חופשי)
צילום: ללא קרדיט
(קרדיט תמונות  חופשי)
צילום: ללא קרדיט

Back to top button