מבזקיםמשפטי/פלילי

בית משפט שלום חדש יפתח בעיר טבריה

ביום ראשון הקרוב, 6 במרץ 2022, יעבור בית משפט השלום בטבריה למשכנו החדש בהיכל המשפט אשר הקמתו הסתיימה לאחרונה בסמוך לביהמ"ש הישן. בראש בית המשפט יעמוד סגן נשיא בתי המשפט השלום במחוז הצפון, השופט ניר מישורי לב טוב ולצדו המזכיר הראשי מר אילן עוזר אשר ירכז את המערך האדמיניסטרטיבי של בית המשפט. בבית המשפט יתנהלו הליכים מסוגים שונים לרבות: אזרחיים, פליליים, תיקי נוער ומשפחה.

צילום: דוברות הרשות השופטת

בית המשפט החדש נבנה בראייה של השתלבות בסביבה העירונית בצורה פונקציונליות, צמצום צריכה אנרגטית והטמעת מערכות מתקדמות כדוגמת מערכות בקרת מבנה חדישות, בתקציב של 94 מיליון ₪ וממומן בשיטת PFI – פרויקט זכייני שבו המדינה היא שנושאת בהחזר השקעות. מבנה בית המשפט בשטח של כ- 6,200 מ"ר (כולל חניון) נגיש לאנשים עם מוגבלויות ומתקדם מבחינה טכנולוגית. מתפרש על פני 3 קומות כאשר אחת מהן תת-קרקעית: קומת הכניסה תאכלס את מזכירות בית המשפט, תאפשר קבלת קהל, 2 אולמות שיפוט ומתחם ביהמ"ש לנוער. הקומה השנייה תכלול 9 אולמות שיפוט. בבית המשפט יהיו 14 לשכות שופטים אשר יעמדו לרשות השופטים שיכהנו בבית המשפט. בנוסף כולל המבנה חניון סגל תת קרקעי. המבנה תוכנן על ידי משרד אדריכלים "רכטר" והוא נבנה על ידי חברת "אפקון".

צילום: דוברות הרשות השופטת

נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות ומנהל בתי המשפט השופט ד"ר יגאל מרזל מברכים על השקת מבנה חדש לבית משפט השלום בטבריה. לדברי המנהל: "בית המשפט צפוי לשרת את תושבי טבריה וסביבתה ואנו גאים בהשקעה שלנו בבניית בתי משפט חדישים ברחבי הארץ בכלל ובמחוז הצפון בפרט. אנו רואים במבנה החדש שהוקם כאמצעי נוסף לחיזוק ולשיפור השירות הניתן על ידי בתי המשפט לציבור, לבעלי הדין ולעורכי הדין ואבקש להודות לכל מי שתרם ועסק במלאכת הקמתו של בית המשפט החדש".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הרשות השופטת

לדברי נשיא בתי משפט השלום במחוז הצפון השופט דורון פורת: "תהליך התכנון של היכל המשפט החדש בטבריה החל בשנת 2014, בתקופתו של ראש העיר יוסי בן דוד. ציבור המתדיינים כמו גם ציבור העובדים והשופטים, זוכים היום לאכסניה יפה ומכובדת. עובדי ושופטי בית המשפט בטבריה נרגשים ושמחים לעבור לבניין החדש וימשיכו לתת לציבור את מיטב השירות משפטי".

Back to top button