חדשות הארץמבזקים

גופתו של רומן ברודסקי ז״ל שנהרג באוקראינה תועבר מחר לישראל

לאחר מאמצים רבים של נציגי משרד החוץ, זק״א אנשי חב״ד וחברת הקבורה מנוחה לעד, גופתו של המנוח רומן ברודסקי ז״ל תועבר היום (חמישי) בשעות הערב, מאוקראינה למולדובה ומשם לרומניה. מחר בשעות הבוקר צפוי ארונו של רומן ז״ל לצאת בטיסה מיוחדת מיאש-רומניה לישראל.

כאמור, במרוץ נגד השעון, בתנאי מלחמה קשים ובמאמצים משותפים של אנשי משרד החוץ, מפקד זק״א אוקראינה הרב יוסף אסמן, סגנו נחמן דיקשטיין, שליח חב״ד בזיטומיר הרב שלמה וילהלם, חברים ומשפחתו של המנוח, ארונו של היהודי רומן ברודצקי שנהרג במהלך ניסיון בריחה מקייב, יצא לגבול אוקראינה – מולדובה ומשם לרומניה בדרכו לישראל.

נחמן דיקשטיין סגן מפקד זק״א אוקראינה אמר כי: "מייד עם קבלת הדיווח המצער על האירוע הטראגי עבדנו יחד בשיתוף פעולה מלא של משרד החוץ, חברי מטה ארגון זק״א בישראל, שליח חב״ד בז׳יטומיר הרב שלמה וילהלם, מפקד זק״א אוקראינה ושליח חב״ד הרב יוסף אסמן, מול שלטונות אוקראינה בכדי להשיג את כלל המסמכים ולשחרר את גופת המנוח מאוקראינה דרך הגבול עם מולדובה לרומניה, משם יוטס לקבורה בישראל. נלחמנו יחד במשימה משותפת למען כבוד המת ולמען משפחתו של המנוח בכדי להקל במעט עליהם ולסייע להביא את המנוח לקבורה בישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חיים וינגרטן ראש אג״מ זק״א ציין כי "בימים אלו פועל ארגון זק״א בשיתוף פעולה מלא עם משרד החוץ, וארגוני הצלה וחסד נוספים, ומטפלים בעשרות קריאות ובקשות מידי יום בסיוע הומוניטרי ברחבי אוקראינה. בעבודה משותפת בנינו פלטפורמה ייחודי ״ישראל ביחד״ ברשת, שתעזור ותחבר בין ארגוני החסד כדי לסייע בחילוץ ישראלים מאוקראינה וסיוע הומניטרי והבאת תרופות ברחבי המדינה."

ארכיון. צילום: דוברות זק"א

Back to top button