מבזקיםפוליטי / מדיני

הימין נגד פתרון גנץ: "כניעה לאיחוד האירופי והעדפת האינטרסים של הרש"פ"

סיעת הציונות הדתית הגיבה לפני זמן קצר (חמישי) לפרסום באתר סרוגים כי בנט, שקד וגנץ מתכוונים להודיע לבג"צ על פתרון לסוגיית חאן אל אחמר. על פי הפתרון המוצע, יועתק היישוב למרחק 300 מטר.

תגובת הציונות הדתית: "הסדרת חאן אל אחמר במרחב האסטרגי של כביש מספר 1 תעניק חותמת סופית למעבר של מנכ״ל מועצת יש״ע לשעבר לצד של ראשי השמאל שעסוקים בכניעה לאיחוד האירופי והעדפת האינטרסים של הרשות הפלסטינית שמשתלטת בנחישות על שטחי C וכעת תזכה במאחז קדמי במיקום אסטרטגי ובטחוני. אלה אותם בנט ושקד שעמדו בגבעה שמעל חאן אל אחמר ערב הבחירות והתחייבו לפנותו אם רק בנט יהיה ראש ממשלה. ראש ממשלת 300 מטר ימינה מסוכן לישראל!"

יו"ר מפלגת נעם, חה"כ אבי מעוז: "יש כאן מישהו שלא מבין שמדובר בממשלת שמאל קיצוני? אחרי שנים רבות בהן זעקו על אי פינוי היישוב הבדואי הבלתי חוקי חאן אל אחמר, נפתלי בנט ואיילת שקד ממשיכים לסובב את המצפן המוסרי שלהם יותר ויותר שמאלה. אזרחי ישראל מבינים היום יותר מתמיד – ממשלת בנט-לפיד-עבאס זאת ממשלת שמאל קיצוני!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר עוצמה יהודית, חה"כ איתמר בן גביר: "עובדים על הציבור בעיניים, לא מדובר בפינוי אלא בפרס לבדואים עברייני הבנייה הבלתי חוקית שהשתלטו על קרקעות ברגל גסה. בזמן שרמת מגרון, עוז ציון, אביתר וחומש לא נבנו עדיין, הממשלה הרעה מוכיחה שדין אחד ליהודים ודין אחר לעבריינים מהמגזר הבדואי. עכשיו כולם מבינים שאין ריבון במדינת ישראל".

שימוש חופשי ללא קרדיט
צילום: סיעת הציונות הדתית

Back to top button