חדשות חוץמבזקים

צפו: פיצוץ עז של מחסן דלק בצפון אוקראינה

משרד ההגנה הרוסי דיווח הבוקר (ראשון) כי, "בסיס האספקה ​​של הכוחות המזוינים של אוקראינה באזור חרסון נלקח בשליטה מלאה של הכוחות המזוינים הרוסים. חיילים אוקראינים עזבו את עמדותיהם, נטשו ציוד, נשק ותחמושת, ביניהם טנקי T-64 ו-T-80 אוקראינים, משוריינים, כלי רכב לחי"ר". בבסיס יש גם האנגר עם מחסן תחמושת (יותר מ-4.5 אלף טון).ומשוער כי הוא יכול להכיל כ-4,000 לוחמים.

ליד צ'רניגוב בצפון אוקראינה, הרחק מאזור שרסטיאנקה, נצפה כי הצבא הרוסי השמיד בפיצוץ עז מחסן דלק.

פיצוץ מיכל הדלק

תיעוד מעניין הופץ במהלך סוף השבוע, בו נראים חיילים אוקראינים שנשלחו לשמור על קהילות תורה ליד מרכז חב"ד בקייב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
חיילים אוקראינים שומרים על בית חב"ד בקייב

נשיא אוקראינה זלנסקי ניהל שיחות עם ג'ו ביידן, בהן הועלו סוגיות של ביטחון, תמיכה כספית וסנקציות נגד רוסיה.

כמו כן, זלנסקי שוחח עם היזם והמיליארדר אילון מאסק, והזמין אותו לאוקראינה בתום הלחימה. מאסק השיב שהוא עצמו רוצה לבקר בארצו.

ולדימיר זלנסקי משוחח עם אילון מאסק. הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

חברות מאסטרקארד וויזה הודיעו כי הן משביתות את כל פעילותן ברוסיה, זאת כחלק מהחלת הסנקציות על המדינה.

ארצות הברית העלתה את אזהרת המסע לרוסיה לדרגה 4 וקוראת לאזרחיה להתפנות מחשש שאמצעי התשלום לא יעבדו בגלל הסנקציות, טיסות יבוטלו וגורמי ביטחון רוסייים יתנכלו לאזרחים אמריקניים.

עיתון הניו יורק טיימס דיווח כי ארה"ב ובעלות בריתה לוקחות בחשבון תרחיש של חיסול או מעצר של וולדימיר זלנסקי, ושוקלות חלופה שלטונית.

חברת תחמושת מאריזונה מציעה לתרום מיליון כדורים לצבא אוקראינה. המנכ"ל פרד וואגנהלס מ-AMMO Inc. אמר ביום שישי שזו תגובתו לפנייתו של נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי לסיוע בינלאומי.

Back to top button