כלכלהמבזקים

יוקר המחיה יצומצם? רשת הקמעונאות Carrefour בדרך לישראל

רשת הקמעונאות Carrefour צפויה לפתוח בישראל תוך שלוש שנים 150 סניפים, כך הודיעה היום (ראשון) חברת אלקטרה. אלקטרה חתמה על מזכר הבנות עם Carrefour, במסגרתו יוסבו עשרות סניפי "ביתן- מגה" ל- Carrefour, זאת במקביל לפתיחת סניפים חדשים. הסכם הזכיינות יהיה בתוף של 20 שננה, עם אפשרות להארכה ל- 20 שנים נוספות. פתיחת הסניפים צפויה עד סוף שנת 2022.

רשת הענק Carrefour עם 14,000 סניפים ברחבי העולם ביותר מ- 40 מדינות, כשמחזור המכירות עומד על 81.2 מיליארד אירו.

שר האוצר אביגדור ליברמן כתב בחשבון הפייסבוק: "פותחים את השוק לתחרות ונלחמים ביוקר המחיה! בזכות הרפורמה ביבוא רשת הסופרים הגדולה ביותר באירופה בדרך לישראל. כניסת רשת הסופרים קרפור לישראל היא הרבה בזכות רפורמת היבוא שאנחנו מובילים שמאפשרת יבוא מקביל, יבוא על בסיס רגולציה אירופית ותוכנית ׳מכס אפס׳. הרשת שתגיע בחודשים הקרובים לארץ ותפתח עשרות סניפים חדשים, תחזק באופן דרמטי את התחרות בישראל, תגדיל את המגוון באמצעות הבאת מותגים בינלאומיים חדשים, תוזיל המון מוצרי צריכה בסיסיים ותוזיל משמעותית את המחייה בישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, צביקה שוימר, אמר כי "כניסת קרפור לישראל היא המהלך הגדול והמשמעותי ביותר בתולדות הקמעונאות בישראל מאז ומעולם. היותה של קרפור רשת שיווק עולמית מובילה ויצרנית מזון וצריכה מהגדולות בעולם, יאפשרו להוביל את שוק המזון והצריכה בישראל ולהיכנס לתחומים חדשים".

צילום: REUTERS/Stephane Mahe

Back to top button