טכנולוגיהמבזקים

מנכ״ל 'סטרטסיס': עצרנו כל פעילות עסקית עם גופים רוסיים

חברת סטרטסיס מרחובות, המובילה את המעבר העולמי לייצור תוספי עם פתרונות הדפסה תלת מימד, הודיעה היום (ראשון) כי החליטה, יחד עם חברות בולטות בתעשיית הדפסת התלת מימד העולמית, להשהות את כל פעילותה העסקית עם רוסיה עד הודעה חדשה. היוזמה להטלת ההגבלות העסקיות על רוסיה הגיעה בעקבות הפעילות הצבאית של הכוחות הרוסים באוקראינה. בנייר עמדה שפרסמו החברות במשותף, נאמר כי הן תומכות במדיניות שהותוותה על ידי הקהילה הבינלאומית, נאט״ו, האיחוד האירופאי והממשלה הפדרלית הגרמנית.

לדברי ד״ר יואב זייף, מנכ״ל סטרטסיס, הגוף, המורכב מחברות דוגמת EOS, סטרטסיס, 3D SYSTEMS, INCUS, NANODIMENSION, DESKTOP METAL ואחרות, אף מוכן להידוק ההגבלות. ״אנו חייבים לגלות חזית אחידה וחזקה בהגנה על החופש, השלום והדמוקרטיה. אנו מביטים בדאגה רבה על המצב הנוכחי ומביעים סולידריות עם אלה שנפגעים מהלחימה ומציעים להם את תמיכתנו וכל סיוע הומניטרי שיידרש. אנו עומדים מאחורי העם האוקראיני״.

מדפסת של סטרטסיס. צילום: סטרטסיס

Stratasys היא חברה גלובלית המובילה את המעבר העולמי לייצור תוספי (additive manufacturing), עם פתרונות הדפסה תלת מימד חדשניים, בתעשיות דוגמת חלל, רכב, מוצרי צריכה ובריאות. באמצעות מדפסות תלת מימד חכמות ומחוברות, חומרים פולימריים ומערכות תוכנה חכמות מספקת Stratasys יתרונות תחרותיים בכל שלב בשרשרת ערך המוצר. כיום, הגופים והארגונים המובילים בעולם פונים אל Stratasys כדי לשנות את עיצוב המוצרים שלהם, להכניס גמישות ומהירות הגעה למערכי הייצור והאספקה שלהם ואף ​​לשפר טיפול בחולים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ד״ר יואב זייף מנכ״ל סטרטסיס. צילום: סטרטסיס

Back to top button