חדשות הארץמבזקים

הפגנה מול בית המשפט העליון לקראת הדיון בערעורו של המורשע במעשה

בית המשפט העליון ידון מחר (שני) בערעור שהגיש עמירם בן אוליאל, שהואשם באירוע בכפר דומא. הערעור הוגש לאור העינויים הקשים שעבר בן אוליאל במהלך החקירות, בהם הודה במעורבות באירוע בדומא וכן לאור הסתירות הרבות שישנן בין הרשעתו של בן אוליאל לבין הראיות שעולות מהזירה.

לקראת הערעור, התקיימה היום הפגנה מול בית המשפט העליון בירושלים. בהפגנה השתתפו רבנים, חברי כנסת ואישי ציבור נוספים. במודעה לקראת ההפגנה נכתב כי "אחרי שש שנים של מאבק, רגע האמת הגיע. רגע לפני הערעור של עמירם בן אוליאל נגיע כולנו ונזעק בקול גדול – עוצרים את העינויים, משחררים את עמירם". בית המשפט המחוזי קבע כי במהלך החקירה השתמשו החוקרים בעינויים כנגד בן אוליאל והם אף פסלו חלק ניכר מהודאותיו.

בנאומו התייחס ח״כ בן גביר לאותה פגישה ראשונה שבה פגש את עמירם: "לא אשכח את אותה פגישה בחצות הלילה, כשאני נפגש עם עמירם בעודו עולה מחדר העינויים רועד, מפוחד, מותש, עייף, בעודו עולה מילותיו הראשונות היו "טוב מותי מחיי". הם לא ויתרו עד אשר אמר מודה אני. אני קורא מכאן לשופטי בית המשפט העליון, לעשות צדק עם עמירם. אני קורא לכם להתפלל לקודשא בריך הוא, לצפות ולהאמין ולהתפלל שיהיה צדק לאמירם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
(קרדיט תמונות חופשי)
ארכיון. צילום: ללא קרדיט
צילום: ללא קרדיט

Back to top button