חדשות חוץמבזקים

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין סובל ממחלה סופנית?

בדיווח בדיילי סטאר הבריטי שפורסם אתמול (שבת) נכתב כי " "הסרטן הסופני" של פוטין גרם לו לפעול באופן נואש ולפלוש לאוקראינה, כך מזהיר המומחה"

בעקבות הפלישה של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לאוקראינה החלו גורמים שונים להעלות השערות להחלטה התמוהה של הנשיא הרוסי לצאת למבצע העלול לגרור את כל העולם למלחמת עולם שלישית.

האדמירל בדימוס בצי הבריטי, כריס פארי אמר כי מצבו הבריאותי לכאורה של פוטין גורם לו לקבל החלטות פזיזות. הוא ציין כי מחלתו הסופנית היא הסיבה להחלטה הפזיזה שלו לפלוש לאוקראינה. על פי דיווח של אתר החדשות פורטסמות', האדמירל בדימוס אמר את הדברים במהלך ויכוח עם תלמידי בית הספר בפורטסמות', המפשייר ביום שישי בערב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד נמסר בדיווח כי מקורות מודיעיניים מהפנטגון הצביעו על כך שהמנהיג הרוסי גוסס מסרטן המעי.

קצין מודיעין צבאי לשעבר שעובד כעת בפנטגון אמר כי אנליסטים חוקרים את מצבו של פוטין בן ה- 69, ומאמינים שהוא חולה במחלה קשה.

הם ציינו כי הם מאמינים ש"הפנים הנפוחות" שלו הן סימן לכך שהוא נוטל לכאורה תרופות כימותרפיות או סטרואידים.

מקורות אמריקאים הוסיפו כי "הבעת חוסר החיוך שלו לאחרונה מעיד לכאורה על כך שהוא סובל מכאבים מתמידים. "בעבר ראינו אותו מחייך, אבל בשנת 2022 יש מעט תמונות שלו שבהן הוא נראה מחייך." ציין המקור והוסיף, "המבט שלו מצביע על כך שהוא סובל מכאבים, ואנשינו טוענים שהמבט הכועס שלו נובע ככל הנראה מהייסורים שלו."

עוד ציין המקור: "האנשים שלנו בטוחים שהוא חולה – הוא מודאג מהקורונה ולכן הוא מרחיק ממנו את אנשי הצוות שלו ואנשים שונים. ייתכן שהמערכת החיסונית שלו מדוכאת".

הגורמים מעריכים כי המצב הבריאותי לכאורה של פוטין יכול להפוך אותו לפעול באופן אגרסיבי, "הוא יודע שהוא גוסס ולכן הוא רוצה להשאיר מורשת – שיזכרו אותו לאחר מותו".

צילום: הקרמלין – kremlin.ru

Back to top button