בריאותמבזקים

מגן דוד אדום הקים מוקד סיוע לפליטים מאוקראינה

בפגישה שהתקיימה אתמול בין ח"כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו) למנכ"ל מד"א אלי בין הוחלט על יוזמה משותפת של הקמת מוקד מיוחד במד"א לסיוע לפליטים שהגיעו לישראל מאזורי הלחימה באוקראינה.

המוקד יפעל ממתחם המוקד הלאומי של מד"א בקרית אונו ויעניק מענה טלפוני בשפה הרוסית והאוקראינית לכל צרכיהם של הפליטים, יחד עם ארגון הגג, הצלב האדום הבינלאומי. המוקד יעניק סיוע במגוון צרכים ובהם צרכים רפואיים, בירוקרטיה, תיאום עם בעלי מקצוע ועוד. המוקד יפעל בין השעות 08:00-21:00 שבעה ימים בשבוע בטלפון 5160*

ח"כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו): "אני מברך את מד"א ואת המנכ"ל אלי בין, על ההתגייסות האיתנה לסיוע לכל הפליטים שהגיעו לישראל מאוקראינה. פתיחת קו חם שיהיה זמין בשפה הרוסית היא צעד קריטי וחשוב מאוד, להנגשת המידע בצורה המהירה והטובה ביותר. אני מצפה להמשך שיתוף פעולה בכל נושא הומניטרי שיעלה, במיוחד לנוכח האירועים שאנו חווים היום."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מגן דוד אדום, כאגודת הצלב האדום הישראלי פתחה הערב מוקד לסיוע לאלפי הפליטים שהגיעו לישראל מאוקראינה. המוקד מאויש ע"י דוברי השפה הרוסית והאוקראינית שיוכלו לתת מענה ולסייע בפתרון בעיות שיתקלו בהם הפליטים. אני מודה לח"כ אלכס קושניר על ההירתמות והרצון לסייע בכל מה שנדרש בעניין ובשיתוף פעולה בפרויקטים מתוכננים נוספים."

צילום: דוברות מד"א

Back to top button