חדשות הארץמבזקים

הרב רונן שאולוב מתנצל: סליחה שקראתי לבנט כלב

ביום שישי האחרון (4 במרץ) התפרסם סרטון של הרב רונן שאולוב ברשתות החברתיות שגרר אלפי צפיות ותגובות. הרב שאולוב אמר בשיעור תורה לתלמידיו כי "בנט הוא לא יהודי" והוסיף "הוא שלהם הכלב ימח שמו”.

היום (רביעי) מתפרסם סרטון נוסף של הרב רונן שאולוב בו הוא מגיב לאמירות על בנט "כלב , רפורמי , גוי". הרב פתח ואמר: "אין לי שום כוונה באמת להסית או שתצא מזה הסתה או אלימות זו לא המטרה שלי. כעסו שאמרתי על בנט גוי, אני לא מבין למה כולם בהלם? הרי אמר עליו כבר מרן זצ"ל הרב עובדיה יוסף "בית של גוים", ככה הוא אמר עליו. הוא לא טענה, צדק בגדול, אמת לאמיתה. ניסו להוכיח לי שהוא לא גוי אבל דבר אחד ברור לי שום יהודי לפני בנט, ובטח לא גוי לפניו לא העז לעשות פה מה שהוא עשה פה קצת מעל חצי שנה, זה זה הבנט. עם הכיפה הקטנה, האנטי דת הזה, אנטי יהדות הזה, זה שהוא הרבה יותר גרוע מגוי."

הרב שאולוב התייחס בדבריו לנסיעתו של בנט למוסקבה ביום שבת האחרון ואמר "בנט הוא מלך הרפורמים, ההוכחה לכך שהוא יצא לטיול, ביום שבת. לקח מטוס וטס למוסקבה. הוא כל כך רצה תמונה עם פוטין, אסור שזה יהיה ביום שישי כי זה יום מנוחה של המוסלמים, אסור שזה יהיה ביום ראשון כי זה יום מנוחה של הנוכרים, של הגויים. אז מתי עושים את זה? בשבת. שזה יום מנוחה של היהודים, מה שהוא לא הרפורמי הזה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
הקטע המלא. צילום: אמונתך בלילות

בסיום התייחס לאמירה שלו על בנט "כלב" וביקש להתנצל: "אני רוצה פה מולכם, מול הקהל הקדוש בבית באמת להתנצל. אני מתנצל ואני חוזר בי מהדברים שאמרתי שבנט הוא כלב ואני אסביר למה אני מתנצל. ואני באמת מתנצל מעומק הלב. קראתי לו כלב, אני מודה אני בנאדם עשיתי טעות ואני מתנצל על הטעות הזו. כי בבדיקה מעמיקה על כלבים בתורה גיליתי ומצאתי שהכלב הוא מאוד נאמן לאדון שלו (צחוק ברקע). כלב לא משקר לעולם. כלב יודע את מקומו. כלב מגן על הבית שלו. כלב שומר מגנבים, פורצים, אנסים ובדואים. כלב נקרא כלב כי הוא כולו לב. כלב הוא רחמן. כלב הוא השומר הנאמן על צאנו וצאן אדוניו. ועוד תשבחות מצאתי על הכלבים בתורה הקדושה של היהודים. כן רבותי כל זה זה התשבחות על הכלב. וכבדקתי מיהו בנט מצאתי שבנט הוא ההפך הגמור לגמרי מהכלב וזה המקום לבקש סליחה ומחילה מכל הלב מהכלב. שהעזתי בכלל להשוות את בנט אליו. אז אני מתנצל קבל עם ועדה מול בן כספית, ינון מגל, חבריו, חבריהם, כל תומכיהם לפשעי ישראל, שנאת ישראל, שנאת התורה, שנאת העם היהודי, שנאת האורתודוקסים, החרדים, הדתיים, בני התורה האמתיים, אני באמת מתנצל מהם… אני מתנצל שקראתי לבנט כלב כי איפה בנט ואיפה כלב. אני מתנצל כי לא מגיע לכלב שאני אשווה אותו לבנט".

הרב רונן שאולוב מתנצל. צילום: אמונתך בלילות

Back to top button