חדשות חוץמבזקים

מטוסו של דונלד טראמפ ביצע נחיתת חירום בניו אורלינס

כלי תקשורת בארצות הברית דיווחו הערב (רביעי) כי מטוסו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ביצע נחיתת חירום במוצאי שבת האחרון, לאחר שהנשיא שב מנאום שנשא בכנס תורמים לוועידה הרפובליקנית הלאומית (RNC) בניו אורלינס.

על פי הדיווחים המטוס היה באוויר בין 20 ל-30 דקות לפני שאחד המנועים כשל וטייס המטוס הפרטי החליט להסתובב ולחזור לשדה התעופה בניו אורלינס.

המטוס היה בדרך לפאלם ביץ', פלורידה, שם טראמפ מתגורר באחוזתו במאר-א-לאגו. המטוס היה שייך לתורם שהשאיל אותו לטראמפ לאותו ערב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר שהמטוס מסוג פלקון (Dassault Falcon 900) נחת בשלום, הנשיא לשעבר עבר למטוס אחר ובסופו של דבר טראמפ נחת בפאלם ביץ' בסביבות השעה 3 לפנות בוקר ביום ראשון.

דוברו של הנשיא טראמפ סירב להתייחס לאירוע.

בדיווח באתר פוליטיקו נמסר כי "טראמפ נשא נאום מטורף בן 90 דקות בפני התורמים ביום שבת במלון ארבע העונות בניו אורלינס, שם דיבר על מגוון נושאים. על פי הקלטת הנאום, הוא הציע בצחוק לארה"ב "להפציץ את החרא מרוסיה" עם מטוסים הנושאים את הדגל הסיני. הוא גם כינה את אחד מאויביו בקונגרס, הנציג הדמוקרטי אדם שיף מקליפורניה, "ראש אבטיח" וכינה מבקר אחר, עורך הדין ג'ורג' קונווי, "בן זונה". טראמפ גם אמר שהוא "בוחן… מאוד מאוד לעומק" את האפשרות לבצע קאמבק לנשיאות בשנת 2024.

צילום: הבית הלבן

Back to top button