מבזקיםפוליטי / מדיני

"מדינת ישראל היום מופקרת יותר, מאויימת יותר, חלשה יותר ונמצאת בסכנה קיומית"

חה"כ ד"ר שלמה קרעי מסיעת הליכוד נאם היום (חמישי) במליאת הכנסת, במסגרת הדיונים על הצעת חוק האזרחות. בנאומו סיכם את מושב החורף של הכנסת ותקף את ממשלת בנט לפיד על מהלכיה, "אפשר לומר שמדינת ישראל היום, מופקרת יותר, מאויימת יותר, חלשה יותר", אמר קרעי.

בפתח דבריו, אמר קרעי: "היום אנחנו סוגרים את כנס החורף של הכנסת, תשעה חודשים לאחר הקמתה של ממשלת ההונאה האסונית, שגנבה את המנדט מהעם ומאז עושה הכל כדי לחסל את המדינה היהודית והדמוקרטית. לאחר תשעה חודשים, אפשר לומר שמדינת ישראל היום, מופקרת יותר, מאויימת יותר, חלשה יותר ונמצאת בסכנה קיומית יותר מאי פעם."

עוד הוסיף ואמר: "הושע הנביא אמר: " כִּי רוּחַ יִזְרָעוּ וְסוּפָתָה יִקְצֹרוּ" – מי שזורע רוח קוצר סופה. וממשלה שהורתה במרמה והפרת אמונים, היום לאחר תשעה ירחי לידה, רואים שהילד, התוצר שלה, הוא רק רוח וצלצולים. רוח של שחיתות וג'ובים, ופעמוני אזהרה שמצלצלים בעוז ומזהירים מפני הסכנה למדינתו היחידה של העם היהודי, היהודית והדמוקרטית. היום, עם סיום כנס החורף, זה זמן מצוין לנסות לסכם את ההפקרות, המחדלים והאסונות שהם הביאו עלינו, את הפגיעה בכל הקדוש והיקר לעם ישראל, את הטירוף הכלכלי והביזיון החברתי שהובילו אותנו אליו, את הכרסום בעוצמתה המדינית והבטחונית של המדינה, את הפקרת האזרחים, ובפרט היהודים שבהם, לחמולות טרוריסטיות שרודפות אותנו בכל מקום בארץ הזו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסיום דבריו אמר: "את הבאת האנטי ציונים וגורמי השוליים ותומכי הטרור לקדמת הבמה, את החלשתה של ישראל ברמה הבינלאומית בדגש על הסכם הגרעין המסוכן עם איראן, את הפקרת הנגב ומכירתו לתנועה האסלאמית, את דרדור השיח בישראל לרמות אנטישמיות, אנטי יהודיות, גזעניות ואליטיסטיות כפי שמעולם לא נראו פה, את הדו פרצופיות, ההתנשאות, הבחילה שגרמו לנו מהתנהלותם, את הג'ובים, את הנורבגים, הפוליטיזציה וזניחת הערכים והעקרונות, את רמיסתה של הדמוקרטיה בישראל, חקיקת החוקים הארדואניים האנטי דמוקרטים שלהם ואת ריסוקה של הכנסת בגיבויו המלא של יושב ראש הכנסת שמשמש בעיקר כיושב ראש הקואליציה."

צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

Back to top button