חדשות הארץמבזקים

משרד החינוך יעניק תמיכה מקצועית לבתי הספר האוקראינים

משרד החינוך ממשיך לחזק ולתמוך בצוותי חינוך אוקראינים, והיום (שישי), בשעה 14:30 תינתן הדרכה מקצועית לכ- 500 מורים אוקראינים באמצעות הזום. ההדרכה תעסוק בהתמודדות עם מצבי חירום, איתור, זיהוי ותמיכה של ילדים במצוקה נפשית ומתן כלים לתמיכה רגשית וחברתית. שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון וסגן שר החינוך האוקראיני, רוהווה וירה בוריסיוונה יפתחו את המפגש.

שרת החינוך ציינה: "מערכת החינוך בישראל עתירה בידע חינוכי, מקצועי, חברתי ותמיכה נפשית בייחוד בעתות משבר וחירום. נענינו לבקשה ללא היסוס לחלוק את הניסיון, הידע והיכולות שלנו עם עמיתנו באוקראינה. עשינו ונעשה כל שביכולתנו כדי לסייע, להקל ולתמוך. ליבנו עם התלמידים, המורים, ההורים וכל העם באוקראינה״.

את ההדרכה ילווה סגן שר החינוך האוקראיני רוהווה וירה בוריסיוונה וגם מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר. ההדרכה תועבר על ידי שמעונה גרודזין- קיסרי, פסיכולוגית חינוכית ומנהלת השירות הפסיכולוגי חינוכי בבאר טוביה . לגרודזין-קיסרי ניסיון של 20 שנה בהתערבויות פסיכולוגיות בחירום בעוטף עזה: טיפול בתלמידים ובהורים וליווי מקצועי של צוותי חינוך. המהלך מובל על ידי השירות הפסיכולוגי ייעוצי של משרד החינוך.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הבקשה למתן תמיכה מקצועית התקבלה על ידי גורמי בריאות הנפש באוקראינה על רקע הניסיון רב השנים שצברה מערכת החינוך הישראלית בהתמודדות עם מצבי חירום ולאור הידע המקצועי שפותח על ידי השירות הפסיכולוגי ייעוצי של משרד החינוך.

צילום: עודד קרני/ לע״מ

Back to top button