אינטרנטמבזקים

רוסיה חסמה את הגישה לאתר אמנסטי אינטרנשיונל ברוסית

רגולטור התקשורת הרוסי, רוסקומנדזור (Roskomnadzor), חסם היום (שישי) את הגישה לאתר של אמנסטי אינטרנשיונל בשפה הרוסית ( eurasia.amnesty.org ).

בהודעת אמנסטי אינטרנשיונל העולמית נמסר כי "בתגובה להחלטת השלטונות הרוסיים לחסום את הגישה לאתר האינטרנט של אמנסטי אינטרנשיונל בשפה הרוסית כחלק מהתקפת הקרמלין על חופש הביטוי בעקבות פלישת רוסיה לאוקראינה, אמרה מארי סטרוטרס, מנהלת מזרח אירופה ומרכז אסיה של אמנסטי אינטרנשיונל:

"לאנשים ברוסיה יש את הזכות לחפש, לקבל ולמסור מידע ורעיונות מכל הסוגים ומכל המקורות הזמינים. על ידי חסימת האתר בשפה הרוסית של אמנסטי, יחד עם אלה של ארגוני זכויות אדם רבים אחרים, כלי תקשורת עצמאיים ופלטפורמות מדיה חברתית, הקרמלין מראה שהוא לא יכול לסבול את האמת על הזוועה שרוסיה מבצעת באוקראינה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מארי סטרוטרס, מנהלת מזרח אירופה ומרכז אסיה של אמנסטי אינטרנשיונל הוסיפה כי "זהו רק הניסיון האחרון של הרשויות ברוסיה לדכא מידע על פשעי מלחמה אפשריים שכוחותיה מבצעים באוקראינה ולהסתיר אותם ממשתמשי אינטרנט ברחבי המדינה. אנו קוראים לרוסיה לבטל מיד את חסימת אתר האינטרנט של אמנסטי בשפה הרוסית ולאפשר לאנשים להחליט באופן חופשי לאילו מקורות מידע הם רוצים לגשת".

אמנסטי אינטרנשיונל

Back to top button