מבזקיםצבא וביטחון

סמנכ"ל וראש אגף התכנון במשה"ב, אליעז קרני, הודיע על סיום תפקידו

סמנכ"ל וראש אגף התכנון במשרד הביטחון, אליעז קרני, הודיע לשר הביטחון, בני גנץ ולמנכ"ל המשרד, אלוף (מיל') אמיר אשל, על רצונו לסיים את תפקידו ולפרוש לאחר כ-34 שנות שירות בצה"ל ובמשרד הביטחון.

קרני הוביל בתפקידו כסמנכ"ל וראש אגף התכנון שורה ארוכה של משימות ותהליכים חוצי ארגון. הוא תכלל את תכנית העבודה של משרד הביטחון והיה אמון על הקשר עם צה"ל, עם משרדי הממשלה ועם גופים ממלכתיים נוספים. קרני עמד בראש צוות הפעולה "נפש אחת", שמוביל בשנה האחרונה תהליכים חסרי תקדים לשיפור הטיפול והשירות לנכי צה"ל. טרם מינויו לתפקיד, כיהן קרני כראש אגף במטה עוזר שר הביטחון להתגוננות. בשירותו בצה"ל מילא מגוון תפקידים, שהאחרון בהם רמ"ח ביטחון בחיל האוויר.

מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר אשל, ציין: "בכל תפקידיו במערכת הביטחון ובמיוחד בתפקידו הנוכחי כסמנכ"ל וראש אגף התכנון, תרם אליעז קרני תרומה משמעותית ביותר למשרד הביטחון, לכלכלה ולחברה בעשרות תחומים שונים. קרני הוביל את מהפכת הטיפול בנכי צה"ל מנקודת השבר של אירוע איציק סעידיאן ועד לנקודה שבה אנו נמצאים היום, שכבר ניתן לראות את השיפור ואת השינויים הדרמטיים שבדרך. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בפרק החדש".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סמנכ"ל וראש אגף התכנון, אליעז קרני, אמר: "נפלה בחלקי הזכות להיות חלק מהעשייה המדהימה של משרד הביטחון, משרד המורכב בראש ובראשונה מנבחרת של אנשים מסורים ומוכשרים, שפועלים ללא לאות למען ביטחון המדינה וחיזוק החוסן הכלכלי והחברתי שלה. אני מודה לשר הביטחון ולמנכ"ל המשרד על האמון ועוזב את מערכת הביטחון אחרי 34 שנים, בתחושת גאווה וסיפוק, אל האתגר הבא בעולם האזרחי".

אליעז קרני. צילום: אגף דוברות והסברה, משרד הביטחון

Back to top button