מבזקיםפוליטי / מדיני

"המתיישבים ביהודה ושומרון מהווים חומת מגן לתושבים במרכז הארץ"

יו"ר הועדה לביטחון פנים, חה"כ מירב בן ארי, יו"ר ועדת חוץ וביטחון, חה"כ רם בן ברק ויו"ר ועדת הכנסת חה"כ ניר אורבך, נפגשו היום (ראשון) עם מפקד מחוז ש"י ניצב עוזי לוי. הפגישה נערכה לבקשתו של חה"כ אורבך לדון בעניין חומש ובעניין נוער המכונה "נוער הגבעות".

חה"כ אורבך נחשף לעבודה המאומצת של משטרת ישראל במניעת הפשיעה במחוז ש"י. כוחות המשטרה עובדים בשטח בצורה רגישה ובשיתוף פעולה עם הנהגת המתיישבים, תוך הבחנה בין הקבוצות השונות בשטח.

יו"ר סיעת ימינה, חה"כ ניר אורבך, אמר: "המתיישבים ביהודה ושומרון מהווים חומת מגן לתושבים במרכז הארץ. לולא נוכחותם בשטח, מרכז הארץ היה חווה ביתר שאת את הפשיעה הלאומנית והפלילית שמתרחשת ביהודה ושומרון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בפגישתי עם מפקד המחוז, ניצב עוזי לוי, פגשתי אדם שתורם עשרות שנים למען מדינת ישראל ולביטחונה. מכיר את האנשים בשטח, את הרגישויות. ובעיקר יודע לפעול בשיתוף פעולה עם המתיישבים. חשוב וצריך לזכור, שמול עבירה על החוק ופשיעה, משטרת ישראל צריכה לעשות את עבודתה. אני מאמין שחוק ההתנתקות נולד בחטא והיום יש לשמור על הסטטוס קוו המתקיים בחומש במשך השנים האחרונות. לאחר השיחה עם מפקד המחוז, ניצב עוזי לוי, אני סמוך ובטוח שהמשטרה פועלת במקרים של פשיעה ובזהירות המתבקשת לצורך אכיפת החוק." הוסיף אורבך.

לסיום, אמר: "חשוב לציין, כפי שהוכחנו בדיונים בוועדות בכנסת, שאין הלימה בין טרור ופשיעה פלסטינית לבין פשיעה ישראלית. לא בכמות ולא באיכות האירועים. ומכאן אני קורא לנוער שלנו, הילחמו על האידיאולוגיה מבלי לעבור עבירות פליליות. זוהי חובתנו כאזרחים. תודה לחברתי, יו"ר הועדה לבט"פ ח"כ מירב בן ארי על היוזמה והתיאום ולחברי, יו"ר ועדת חו"ב, ח"כ רם בן ברק על השותפות."

ארכיון. צילום: דוברות הכנסת

Back to top button