טכנולוגיהמבזקים

רכב החלל סויוז 2 והחללית המאוישת סויוז MS-21 יגיעו מחר לאתר השיגור

סוכנות החלל הרוסית "רוסקוסמוס" הודיעה לפני זמן קצר (שני) בחשבון הטוויטר שלה כי רכב השיגור סויוז 2 (Soyuz-2) עם החללית המאוישת סויוז MS-21 יגיעו מחר, 15 במרץ בשעה 05:30 (שעון מוסקבה) למשטח מס' 31 באתר השיגור קוסמודרום בייקונור בקזחסטן.

רקטת "באומן" מוכנה לשינוע למתחם השיגור 🚀

כאמור, לאחר שמומחי "רוסקוסמוס" השלימו את ההרכבה הכללית של רכב השיגור סויוז 2 עם החללית המאוישת, החליטה ועדת המדינה להוציאו ממבנה ההרכבה והבדיקה ולהתקין אותו במתחם השיגור באתר מס' 31 בבוקר ה-15 במרץ. "אנחנו נראה הכל בשידור חי! צריך לקום מוקדם מחר" נכתב בהודעת סוכנות החלל הרוסית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אגב, על הפירינג אפשר לראות את הסמל המוקדש ליום השנה ה-115 להולדתו של סרגיי קורולב שהיה ראש מהנדסי ומתכנני הטילים והמשגרים הסובייטיים – אבי תוכנית החלל בברית המועצות, ועל תא הזנב – את הסמל של MSTU (האוניברסיטה הטכנולוגית), שכן אולג וסרגיי הם בוגרי באומן 😉

מפקדי הטיסה הם אולג ארטמייב בצוות הראשי וסרגיי פרוקופייב בצוות הגיבוי ומהנדסי הטיסה הם: דניס מאטבייב, סרגיי קורסאקוב, אנה קיקינה ודמיטרי פטלין.

החללית תעגון ב-18 במרץ 2022 בתחנת החלל הבינלאומית. זו תהיה העגינה הראשונה של חללית סויוז על המודול החדש פריצ'אל.. במהלך הטיסה, מתוכנן להעביר שלושה חברים רוסים במשלחת החלל ISS-66 / 67

צילום: סוכנות החלל הרוסית "רוסקוסמוס"
צילום: סוכנות החלל הרוסית "רוסקוסמוס"
צילום: סוכנות החלל הרוסית "רוסקוסמוס"
צילום: סוכנות החלל הרוסית "רוסקוסמוס"

שידור חי

Back to top button